Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 499 055 MDL
Period of clarifications: 9 Dec 2021, 17:04 - 14 Dec 2021, 15:00
Submission of proposals: 14 Dec 2021, 15:00 - 17 Dec 2021, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Locul prestării serviciilor – 1. Mun. Strășeni, str. Toma Ciorbă 11/1; 2. Mun. Strășeni, str. Ștefan cel Mare, 30; 3. Mun. Strășeni, s. Cojușna, str. Lomtadze Revaz, 7, conform Caietului de Sarcini. Perioada de livrare solicitați: ianuarie-decembrie 2022.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MD 3701, or. Straseni, str. Toma Ciorba 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina MĂMĂLIGĂ
Contact phone
+37367412255
Purchase data
Date created
9 Dec 2021, 17:04
Date modified
17 Dec 2021, 17:00
Achizitii.md ID
21048412
CPV
65300000-6 - Distribuţie de energie electrică şi servicii conexe
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Date:
13 Dec 2021, 12:22
Question's name:
Incertitudini pe piata liberalizata
Question:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Odata cu intrarea in vigoare a regulilor pietei, nu este clar cum va functiona mecanizmul financiar legat de achitarea dezechilibrelor. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Answer (13 Dec 2021, 16:05):
Procedura achiziției publice a fost publicată în conformitate cu prevederile Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, iar obiectul achiziției ”Servicii de furnizare a energiei electrice pentru anul 2022” nu se referă la excepţiile specificate la art. 5 din cadrul legii 131/2015.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.