1
Enquiry period
with 09.12.2021 10:57
to 17.12.2021 00:00
2
Bidding period
with 17.12.2021 00:00
to 23.12.2021 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 170 000 MDL
Period of clarifications: 9 Dec 2021, 10:57 - 17 Dec 2021, 0:00
Submission of proposals: 17 Dec 2021, 0:00 - 23 Dec 2021, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Serviciile de curățenie vor fi prestate cu consumabilele și inventarul Prestatorului și vor include:
- Curățarea pardoselei și a plintelor – zilnic (5 ori pe săptămînă);
- Curățarea umedă a pereților și ușilor – zilnic (1 dată pe săptămînă);
- Curățarea umedă a pervazurilor – o dată în săptămînă;
- Curățarea pasajelor și cadrelor de uși din coridoare – o dată în săptămînă;
- Curățarea părții interioare/exterioare a ferestrelor – o dată în 3 luni;
- Desprăfuirea radiatoarelor – o dată în lună;
- Curățarea toalete, chiuvete, scaune de toaletă, capacul și pereții din teracotă – zilnic (5 ori pe săptămînă);
- Curățarea oglinzilor și suprăfețelor de sticlă – zilnic (5 ori pe săptămînă);
- Înlocuirea sacilor menajeri, colectarea/evacuarea gunoiului – zilnic (5 ori pe săptămînă);
- Curățarea umedă a meselor de birou – zilnic (5 ori pe săptămînă);
- Dezinfectarea zonelor sanitare – o dată în lună;
- Deservirea teritoriului adiacent sediului autorității contractante (5 ori pe săptămînă);
- Suprăfața totală a încăperilor - 1445 m2
Graficul prestării serviciilor:
- Curățenie de bază – luni/vineri de la 07:00 pînă la 09:00;
- Curățenie de întreținere – luni/vineri de la 09:00 pînă la 17:00.
Consumabile lunare necesare pentru zonele sanitare:
- Hîrtie igienică (200 m) natural – de la 65 pînă la 85 role/lună;
- Șervețele de hîrtie pliate (250 unit) natural – de la 30 pînă la 50 cutii/lună;
- Săpun spumă (2500 doze) – de la 2 pînă la 3 unit/lună;
- Săpun lichid (5 litri) – de la 10 pînă la 15 litri/lună.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Globu Sergiu
Contact phone
068211766
Purchase data
Date created
9 Dec 2021, 10:57
Date modified
9 Dec 2021, 13:05
Achizitii.md ID
21048346
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
9.12.21 10:57
anta_anunt-kleaning.pdf anta_anunt-kleaning.pdf
Bidding Documents
-ANUNT
9.12.21 10:57
Date:
9 Dec 2021, 13:05
Question's name:
prezentare acte
Question:
Buna ziua, la propunerea ofertelor prezentam doar documentele ce constituie oferta sau si documentele de calificare?
Answer (9 Dec 2021, 13:15):
inclusiv documentele de calificare
Date:
14 Dec 2021, 13:12
Question's name:
Valoarea estimată a contractului
Question:
Analizând pe fond internațional și ulterior național, putem clar declara o mărire consistentă asupra costurilor și anume. 1) Majorarea constantă a costurilor pentru materie primă și industria energetică cu peste 30% în unele cazuri și peste 40%. Acest fapt generează ulterior ridicarea prețurilor la restul mărfurilor în cazul nostru (soluții pentru curățenie, consumabile, utilaje). 2) În plus se ridică și salariu minim pe țară conform HG nr.165/2010, în 2020 fiind 2775 lei, în 2021 fiind 2935 lei, respectiv în 2022 la fel va fi majorat. 3) Este prognozată de la BNM referitor la inflația din 2022 Trimestrul I 13,4 % Trimestrul II 14,7 % Ce la fel afectează puternic posibilitatea de cumpărare. În acest context pentru a încuraja servicii calitative pentru dvs. și posibilitatea ca angeții economici să ofere servicii bune fără a recurge la cele mai ieftine și puțin calitative produse, salarii minime (respectiv și lucrători mai puțin motivați și eficienți) sau alte modalități ne etice de a reduce din costuri. Recomandăm anual să luați în calcul aceste majorări și respectiv să ridicați și dumeavoastră valoarea estimată a contractului anual. Prețul de 170 000 este foarte jos pentru volumul solicitat, ce iese 14166 lei/lunar. Pentru claritate vă dau exemplu de un calcul estimativ. Pentru 4 doamne care să facă curat cu un salariu estimativ net de 2200 lei, cu impizite 3171x4=12684, adăguați și consumabilele necesare pentru Dvs. 2000 lei. În total deja este 14684 ce depășește suma dvs. Aici nu sunt luate în calcul concediile, plata managerului care va avea grijă de obiectul dvs., interesul companiei și alte cheltuieli. Actual această valoare este mai mică decât în 2021,2020 și 2019 ce este lipsit de logică și sens. Chiar dacă după toate punctele sus enumerate este clar că costurile,salariile, inflația s-au ridicat strigător în 2022 în comparație cu 2021, ne mai vorbind de 2019, iar în 2019 ați pus prețul de 210 000 și peste 3 ani îl puneți de 170 000 ce reprezintă o reducere de aproape 20%, iar volumul de lucru nu a fost schimbat. Acest lucru este strigător la cer!!!. Acest fapt duce la favorizarea agențiilor economici care sunt gata să achite salariile minime sau și mai rău în plic și scăderea calității utilajelor și produselor. În concluzie, insistent solicităm să luați in calcul aceste criterii și să reevaluați valoarea estimativă a contractului. Mulțumim.
Answer (15 Dec 2021, 13:15):
Din păcate nu este posibilă majorarea valorii estimate, dearecea aceasta reprezintă suma planificată și prevăzută în bugetul Agenției pentru achiziția serviciilor de curățenie zilnică în anul 2022.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.