Status Cancelled
Estimated value without VAT 386 347,50 MDL
Period of clarifications: 7 Dec 2021, 13:51 - 13 Dec 2021, 8:00
Submission of proposals: 13 Dec 2021, 8:00 - 21 Dec 2021, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de telefonie mobilă și Internet mobil pentru anul 2022 (repetat)
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procedura de achizitie este anulata in temeiul Deciziei nr. 03D-896-21 a Agentiei Nationale pentru Solutionarea Contestatiilor.
Date of cancellation
5 Jan 2022, 13:12
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Angela Prozorov
Contact phone
022504506
Purchase data
Date created
7 Dec 2021, 13:51
Date modified
20 Jan 2022, 14:49
Achizitii.md ID
21048195
CPV
64212000-5 - Servicii de telefonie mobilă
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
8 Dec 2021, 17:55
Question's name:
Garantia Bancara
Question:
Rog sa ne comunicati,in cazul ca am efectuat transfer bancar pentru Garantia de Oferta la primul tender din 16 nov 2021, ocds-b3wdp1-MD-1637067791741 este necesar sa efectuam un nou transfer pentru tenderul din 7 dec 2021 ocds-b3wdp1-MD-1638877398883 ? Multumesc
Answer (9 Dec 2021, 14:40):
Garanția pentru ofertă se depune pentru procedurile de achiziții publice, în cazul când autoritatea contractantă a indicat această cerință în documentația de atribuire. Vă informăm că pentru procedura de achiziție prin cererea ofertelor de prețuri nr. ocds-b3wdp1-MD-1637067791741 din 01.12.2021 cu privire la achiziţionarea serviciilor de telefonie mobilă și Internet mobil pentru anul 2022, au fost iniţiate formalităţile de restituire a garanţiei pentru ofertă operatorilor economici, participanți în cadrul procedurii respective. Astfel, pentru procedura repetată cu nr. ocds-b3wdp1-MD-1638877398883, se depune din nou garanția pentru ofertă, conform condițiilor stipulate în documentația de atribuire publicată.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.