Select the type of procedure
Commercial procurement
21048135
1
Enquiry period
with
06.12.2021 14:52
to 11.12.2021 15:00
to 11.12.2021 15:00
2
Bidding period
with
11.12.2021 15:00
to 15.12.2021 09:00
to 15.12.2021 09:00
3
Auction
with
16.12.2021 09:00
to 16.12.2021 14:28
to 16.12.2021 14:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
264 357 MDL
Period of clarifications:
6 Dec 2021, 14:52 - 11 Dec 2021, 15:00
Submission of proposals:
11 Dec 2021, 15:00 - 15 Dec 2021, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Produse alimentare pentru trim. I anul 2022 la gradinița nr. 223 din com. Tohatin
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2092, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Tohatin, str.Ștefan cel Mare 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Dec 2021, 14:52
Date modified
6 Dec 2021, 16:32
Achizitii.md ID
21048135
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
6 Dec 2021, 16:32
Question's name:
Termin de livrare
Question:
Buna ziua!
Concretizati va rog termin de livrare. La denumire de tender scrie trim I (Produse alimentare pentru trim. I anul 2022 la gradinița nr. 223 din com. Tohatin),
in anunt:
punct 12. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: .La comanda dupa necesitati pe perioada
dar punct 13. Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2022
01.01.2022-31.03.2022
Answer (6 Dec 2021, 16:42):
Buna ziua! perioada de necesitate este trimestrul I anul 2022 adică 01.01.2022-31.03.2022. Acesta sunt necesitatile si termenii de livrare solicitati. Valabilitatea contractului este 31 decembrie 2022 este mai mult pentru trezorerie si pentru a se putea face transferurile si alte modificari dupa 31 martie 2021
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK