1
Enquiry period
with 06.12.2021 13:46
to 07.12.2021 14:00
2
Bidding period
with 07.12.2021 14:00
to 10.12.2021 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 45 000 MDL
Period of clarifications: 6 Dec 2021, 13:46 - 7 Dec 2021, 14:00
Submission of proposals: 7 Dec 2021, 14:00 - 10 Dec 2021, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Rechizite de birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
6 Dec 2021, 13:40
Date modified
6 Dec 2021, 13:46
Estimated value (without VAT)
45 000 MDL
Achizitii.md ID
21048132
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
13 Dec 2021 13:45 - 31 Dec 2021 13:45
List of positions
1)
Title
Rechizite de birou CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 17.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Standelev SRL

Normalized price: 19 077,71 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 21 353,54 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Birovits SRL

Normalized price: 25 489,50 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2021 și Vă comunică următoarele: Până la termenul-limită - data de 10 decembrie 2021, ora 11:00, au fost depuse 3 (trei) oferte de către următorii operatori economici: - ”BIROVITS” S.R.L. cu propunerea financiară în cuantum de 19077,71 lei, fără TVA; - ”Standelev” S.R.L. cu propunerea financiară în cuantum de 21 353,54 lei, fără TVA; - ”RADOP-OPT” S.R.L. cu propunerea financiară în cuantum de 25489,50 lei, fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor s-au constatat următoarele: • Oferta prezentată de operatorul economic ”Standelev” S.R.L. nu corespunde tuturor cerințelor de calificare, specificațiilor tehnice și de preț solicitate de autoritatea contractantă prin Anunțul de participare, inclusiv ținând cont de mostrele examinate la pozițiile 7. Index-uri din plastic "săgeată", 45x12 mm, set. 5 buc. x 25 file și 10. Mapă din plastic cu șină metalică. La examinarea vizuală și tactilă a mostrelor prezentate s-au constatat divergențe față de specificațiile tehnice solicitate de autoritatea contractantă în Anunțul de participare cu mostrele primite pentru pozițiile: Poz. 7. Index-uri din plastic "săgeată", 45x12 mm, set. 5 buc. x 25 file – mostra prezentată de operatorul economic la această poziție conținea index-uri pentru numai 100 de file (5x20file). Respectiv, în loc de 125 de indexuri au prezentat mostră cu 100 de indexuri. Poz. 10. Mapă din plastic cu șină metalică – pentru această poziție s-a prezentat mapă de plastic cu copertă transparentă. Pe când autoritatea contractantă a solicitat alt gen de mape ”Mapă din plastic cu șină metalică, A 4, mecanism cu arc, plastic gros de la 0,5 mm., diferite culori, cu buzunar în interiorul dosarului. Ambalare individuală într-o pungă”. Astfel, oferta prezentată nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire și în conformitate cu art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă nu o acceptă și o respinge. • Oferta prezentată de operatorul economic ”RADOP-OPT” S.R.L. este incompletă: nu au fost prezentate: Formularul ofertei(Formularul F 3.1); Specificațiile tehnice (Formularul F 4.1); Specificațiile de preț (Formularul F 4.2). În conformitate cu art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă nu acceptă oferta și o respinge. • Oferta prezentată de operatorul economic ”BIROVITS” S.R.L. este completă, corespunde tuturor cerințelor de calificare, specificațiilor tehnice solicitate de autoritatea contractantă prin Anunțul de participare, inclusiv se încadrează în valoarea estimativă a procedurii de achiziții planificate (45000 lei fără TVA). Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, ținînd cont de rezultatele examinării mostrelor, având în vedere că ofertele operatorilor economici ”Standelev” S.R.L. și ”RADOP-OPT” S.R.L. au fost respinse în temeiul art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou, Cod CPV 30192000-1, operatorului BIROVITS” S.R.L. cu propunerea financiară în valoare de 25489,50 lei fără TVA/ 30587,40 lei cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications