1
Enquiry period
with 06.12.2021 14:01
to 11.12.2021 10:00
2
Bidding period
with 11.12.2021 10:00
to 14.12.2021 10:00
3
Auction
with 15.12.2021 11:00
to 15.12.2021 13:56
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 205 317 MDL
Period of clarifications: 6 Dec 2021, 14:01 - 11 Dec 2021, 10:00
Submission of proposals: 11 Dec 2021, 10:00 - 14 Dec 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produse alimentare pentru semestru I an.2022 conform necesitatilor institutiei prescolare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 4577, MOLDOVA, Dubăsari, s.Molovata, s. Molovata
Web site
---
The contact person
Full name
Igor Brinza
Contact phone
068942333
Purchase data
Date created
6 Dec 2021, 14:01
Date modified
6 Dec 2021, 14:01
Achizitii.md ID
21048127
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.semnat(2).pdf duae.semnat(2).pdf
Bidding Documents
- este o declarație pe proprie răspundere, prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție publică în Republica Moldova.
6.12.21 14:01
anunt de participare semestru i 2022.semnat(1).pdf anunt de participare semestru i 2022.semnat(1).pdf
Bidding Documents
-este indicat obiectul achizitiei cu descrierea bunurilor,unitatii de masura si cantitatii.Este indicata valoarea estimativa a procedurii si specificatia tehnica a fiecarui produs.
6.12.21 14:01
documentatia standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-documentaţia reprezintă o instrucțiune pentru autoritățile contractante și ofertanți, utilizată la inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziţii publice de bunuri Documentație conține anexe care la rindul lor conf.cerintelor criteriilor de atribuire trebuiec indeplinite de catre AE
6.12.21 14:01
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.