1
Enquiry period
with 06.12.2021 11:39
to 16.12.2021 11:30
2
Bidding period
with 16.12.2021 11:30
to 27.12.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 853 400 MDL
Period of clarifications: 6 Dec 2021, 11:39 - 16 Dec 2021, 11:30
Submission of proposals: 16 Dec 2021, 11:30 - 27 Dec 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități.
Prestarea serviciului se va efectua în conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare a Serviciului de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități și a Standardelor minime de calitate, aprobate prin Hotărîrea Guvernului nr. 198 din 03.04.2019.
Prestatorul va asigura prestarea Serviciului în conformitate cu prevederile Regulamentului și Standardelor minime de calitate, care prevăd inclusiv:
- remunerarea și intruirea continuă a personalului;
- cheltuieli administrative și de întreținere a serviciului;
- echipament IT;
- servicii de telefonie fixă și mobilă;
- altele, conform prevederilor Regulamentului și Standardelor minime de calitate;
- servicii bancare lunare.
Prestatorul va asigura și promovarea serviciului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Cucereanu Diana
Contact phone
+373 268 809
Purchase data
Date created
6 Dec 2021, 11:29
Date modified
8 Dec 2021, 17:00
Estimated value (without VAT)
853 400 MDL
Achizitii.md ID
21048126
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecsandri Vasile, 2
Contract period
1 Jan 2022 11:32 - 30 Dec 2022 11:35
List of positions
1)
Title
Lot 2. Serviciul de asistență telefonică gratuită pentru persoanele cu dizabilități CPV: 75200000-8 - Provision of services to the community
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro.semnat.pdf duae_ro.semnat.pdf
Eligibility Criteria
duae
6.12.21 11:39
declaratie_ro.doc
Clarification of Tender Documents
declaratie
6.12.21 11:39
duae_ro.doc
Eligibility Criteria
DUAE
6.12.21 11:39
documentatia standard_servicii.docx
Bidding Documents
documentatia
8.12.21 16:20
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20
documentatia standard_servicii.semnat.pdf documentatia standard_servicii.semnat.pdf
Bidding Documents
documentatia
8.12.21 16:20
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt de participare
8.12.21 16:20

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Keystone Human Services International Moldova Association

Normalized price: 853 400 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications