Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 869 000 MDL
Period of clarifications: 29 Nov 2021, 16:23 - 10 Dec 2021, 17:00
Submission of proposals: 10 Dec 2021, 17:00 - 20 Dec 2021, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de furnizare Energie electrica pentru anul 2022

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Web site
---
The contact person
Full name
Mihai Timofei
Contact phone
022-61-53-51
Purchase data
Date created
29 Nov 2021, 16:23
Date modified
20 Dec 2021, 17:00
Achizitii.md ID
21047700
CPV
09300000-2 - Electricitate, încălzire, energie solară şi nucleară
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Date:
30 Nov 2021, 08:53
Question's name:
Neclaritati legislative
Question:
Intrarea in vigoare a regulilor pietei este aminata pina la 1.01.22, faptul dat pune in dificultate participarea intreprinderilor din piata libera. Care este sensul licitatiei daca in ea pot participa numai intreprinderile reglementate care detin tarif reglementat si aceste intrerpinderi nu pot oferi un tarif mai jos decit cel reglementat
Answer (30 Nov 2021, 09:00):
Bună ziua, Penitenciarul nr.16 - Pruncul fiind instituție bugetară este obligată să se conformeze cerințelor înaintate de Agenția achiziții publice în domeniul procurării de bunuri, servicii și lucrări. Astfel, achiziționarea energiei electrice este reglementată de documentația standard conform Linkului: (https://tender.gov.md/ro/content/documentaţia-standard-pentru-realizarea-achizițiilor-publice-de-bunuri-și-servicii).
Date:
30 Nov 2021, 09:04
Question's name:
Perioada contractuala
Question:
Scopul licitatie obtinerea unui pret mai bun decit cel existent pentru intreaga perioada contractuala. Care vor fi actiunile Dvs in caz daca pe parcursul anului pretul va creste din diferite motive: a crescut pret de referinta la intreprinderile reglementate sau alte componenente din tarif (tarif la transport, furnizor central, alte) - veti coordona cresterea tarifului sau va veti baza pe prevederile contractuale, avind ca rezerva si aplicarea garantiei de buna executie?
Answer (30 Nov 2021, 09:15):
Modalitățile de modificare a prețului contractului sunt descrise la pct. 4 din caietul de sarcini. Garanția de bună execuție se constituie la momentul încheierii contractului și va constitui 5% din suma contractului atribuit
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.