Status Cancelled
Estimated value without VAT 140 000 MDL
Period of clarifications: 23 Nov 2021, 13:03 - 5 Dec 2021, 14:27
Submission of proposals: 5 Dec 2021, 14:27 - 16 Dec 2021, 14:27
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul:
” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, 82
Web site
---
The contact person
Full name
Liuba Bulat
Contact phone
0(22) 26 -11-04
Purchase data
Date created
23 Nov 2021, 12:36
Date modified
27 Dec 2021, 9:22
Estimated value (without VAT)
140 000 MDL
Achizitii.md ID
21047354
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, 82
Contract period
20 Dec 2021 12:54 - 31 Dec 2021 13:01
List of positions
1)
Title
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei” CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro.semnat.pdf duae_ro.semnat.pdf
Bidding Documents
duae_ro.semnat.pdf
23.11.21 13:03
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Bidding Documents
anunt_de_participare.semnat.pdf
23.11.21 13:03
caiet de sarcini orhei.semnat.pdf caiet de sarcini orhei.semnat.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini orhei.semnat.pdf
23.11.21 13:03
caiet de sarcini cahul.semnat.pdf caiet de sarcini cahul.semnat.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini cahul.semnat.pdf
23.11.21 13:03
caiet de sarcini causeni.semnat.pdf caiet de sarcini causeni.semnat.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini causeni.semnat.pdf
23.11.21 13:03
duae_ro_0 (3).doc
Bidding Documents
duae_ro_0 (3).doc
23.11.21 13:03
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat (1).pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.semnat (1).pdf
Bidding Documents
ds_bunuri_servicii_omf.semnat.pdf
23.11.21 13:18
caiet de sarcini edinet.semnat.pdf caiet de sarcini edinet.semnat.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini edinet.semnat.pdf
23.11.21 13:47
The history of the auction
View auction
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Date:
24 Nov 2021, 20:57
Question's name:
despre tema de proiect
Question:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Answer (1 Dec 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate. Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Date:
25 Nov 2021, 21:30
Question's name:
de ce?
Question:
De ce nu se răspunde la întrebări ?
Answer (26 Nov 2021, 10:18):
Veți primi răspunsul în scurt timp după ce se va întruni grupul de lucru privind achizițiile
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Date:
1 Dec 2021, 17:08
Question's name:
concretizare
Question:
Cum pot îndeplini cerințele caietului de sarcini „2. Alte cerinţe aferente SF: 1. Studiu de fezabilitate va cuprinde în sine: 1.1. elaborarea schiței a planului general a sediului instanței cu indicarea: clădirii de bază, posibilitatea creării acceselor auto și pietonale, parcărilor pentru personal și vizitatori, după posibilitate amplasarea unei zone de recreere; 1.2. elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere deliberării, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar ect.); - în dependență de structura și numărul personalului (oferită de către beneficiar), de prevăzut elaborarea unei schițe de proiect în care se va preciza: - numărul de nivele necesare (regimul de înălțime); - suprafața și zonificarea fiecărui nivel; - elaborarea conceptului exterior general și a fațadelor; - elaborarea conceptuală a planelor fiecărui nivel cu amplasarea preventivă a personalului, bazîndu-se pe (număr estimativ: 170 de persoane); - elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere deliberări, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar etc.) - amplasarea preventivă a punctelor de conecțiune la rețelele edilitare orășănești (apeduct și canalizare, electricitate, rețele aprovizionare gaz). ”
Answer (3 Dec 2021, 14:27):
Bună ziua! Răspuns la întrebarea dvs. comunicăm că toate cerințele și descrierea obiectelor sunt expres reglementate în Caietul de sarcini. Cu respect, grupul pentru achiziții AAIJ
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications