Select the type of procedure
Commercial procurement
21046993
1
Enquiry period
with
17.11.2021 14:18
to 22.11.2021 17:00
to 22.11.2021 17:00
2
Bidding period
with
22.11.2021 17:00
to 30.11.2021 10:00
to 30.11.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
246 300 MDL
Period of clarifications:
17 Nov 2021, 14:18 - 22 Nov 2021, 17:00
Submission of proposals:
22 Nov 2021, 17:00 - 30 Nov 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
„Reparația capitală a trotuarului din s. Copanca adiacent drumului L581 Copanca-Crimenciuc-Slobozia-M5, r-nul Căușeni„ PROCEDURĂ REPETATĂ
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4301, MOLDOVA, Căuşeni, or.Căuşeni, bd. M. Eminescu, 31
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Nov 2021, 14:18
Date modified
19 Nov 2021, 16:58
Achizitii.md ID
21046993
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari trotuare copanca.semnat.pdf
ds_lucrari trotuare copanca.semnat.pdf
Bidding Documents
-
17.11.21 14:18
anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdf
anunt_de_participare_26_10_2021.semnat.pdf
Bidding Documents
-
17.11.21 14:18
caiet de sarcini 11.semnat.pdf
caiet de sarcini 11.semnat.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini 11.semnat.pdf
caiet de sarcini 11.semnat.pdf
ID: 96073204-1997-43d4-8fd4-960e0b1b067d
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.pdf
ID: 96073204-1997-43d4-8fd4-960e0b1b067d
Bidding Documents
Bidding Documents
-
19.11.21 16:58
Date:
18 Nov 2021, 11:03
Question's name:
Devizul de cheltuieli
Question:
Buna ziua, prezentati va rog raportul de expertiza a devizului de cheltuieli!
Answer (19 Nov 2021, 10:01):
Buna ziua.
Raportul de verificare la documentatia de deviz există cu verificare de ”Verificatorul de proiecte licentiat”.
Pentru a face cunostinta cu raportul puteti sa va apropiati la sediul institutiei: or.Causeni, bd.M.Eminescu , 31. /bir.104/.
O zi buna.
Date:
19 Nov 2021, 09:04
Question's name:
Devizul de cheltuieli
Question:
Poz. 2 sunt 1904 m3?????
Answer (19 Nov 2021, 14:39):
Buna ziua.
In caietul de sarcini la Pozitia 2, rubrica ”Volume”, este o greseala tehnica. Corect trebuie sa fie 1,904.
/ce urmeaza a fi modificata/.
Date:
21 Nov 2021, 07:55
Question's name:
Răspuns (19 nov 2021, 10:01):
Question:
In sec. XXI propuneti sa venim noi din Chisinau sa vedem raportul? sau mai bine sa faceti niste poze sa le atasati in SIA RSAP? Poate ne propuneti sa depunem si ofertele in plic la aceasta locatie?
Answer (21 Nov 2021, 18:13):
In sistem sunt atasate toate actele necesare pentru a participa la procedura de achizitie (inclusiv: Anuntul de participare cu valoarea estimativa, Caietul de sarcini).
Date:
22 Nov 2021, 15:39
Question's name:
Răspuns (21 nov 2021, 18:13):
Question:
Cine este verificatorul? cu asa suma estimativa nu se executa aceasta lucrate!
Answer (22 Nov 2021, 15:58):
Raportul de verificare a devizului de cheltuieli este elaborat de verificatorul de devize atestat în domeniu conform legislatiei in vigoare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK