1
Enquiry period
with 16.11.2021 16:57
to 22.11.2021 10:00
2
Bidding period
with 22.11.2021 10:00
to 21.12.2021 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 73 848 MDL
Period of clarifications: 16 Nov 2021, 16:57 - 22 Nov 2021, 10:00
Submission of proposals: 22 Nov 2021, 10:00 - 21 Dec 2021, 8:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie pentru tipărit
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Full name
piotr secrieru
Contact phone
069497414
Purchase data
Date created
16 Nov 2021, 16:57
Date modified
18 Nov 2021, 8:46
Achizitii.md ID
21046924
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Hârtie pentru tipărit
Budget: 73848.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
formularul ofertei.docx
Bidding Documents
-
16.11.21 16:57
specificatii de preț.docx
Bidding Documents
-
17.11.21 16:47
specificatii tehnice.docx
Bidding Documents
-
17.11.21 16:47
anunț de participare - semnat.pdf anunț de participare - semnat.pdf
Bidding Documents
-
18.11.21 08:46
Date:
17 Nov 2021, 08:50
Question's name:
Hirtie multifunctionala pentru biurou
Question:
Va rugam sa concretizati perioada de executarea contractului anul 2021 sau 2022. Tot odata va rugam sa separati hirtia pentru imprimante in lot aparte plus sa indicati parametre tehnice mai detaliat la hirtie dupa care sa plasam oferta.
Answer (17 Nov 2021, 09:01):
Buna ziua , Perioada de executarea a contractului este 12 luni după semnarea. Ofertele sunt acceptate pentru un singur lot , Parametrii tehnice pentru hirtie multifunctionala pentru birou sunt (Hirtie de culoare alba, Densitatea 80gr/m2 , Dimensiune 210*297, Format ,A.4 , 500 file intr-o cutie)
Date:
17 Nov 2021, 09:09
Question's name:
Hirtie multifunctionala pentru biurou
Question:
Totusi va rugam sa separati hirtia A4 pentru a da posibilitate de a participa la mai multi participanti da nu pentru un anumit jucator/furnizor.
Answer (17 Nov 2021, 09:59):
Având în vedere că din momentul publicării anuntului de participarea și datei limite pentru depunerea ofertelor a fost acordat termenul suficient de 35 de zile, considerăm că aveti toata posibilitatea de a depuneți oferta calificata printr-o singură procedură.
Date:
17 Nov 2021, 10:11
Question's name:
Hirtie multifunctionala pentru biurou
Question:
Compania noastra nu are nici-o atributie cu hitrie termica pentru aparate de casa. Avem in gama produselor hirtie pentru birou care si dorim sa va prounem. SOLICITAM RECPECTUOS sa acordati asa posibilitate prin indicarea separata pozitiei date CA LOT APARTE.
Answer (17 Nov 2021, 16:45):
Buna ziua softul nu permite divizarea în mai multe loturi la momentul actual , vă îndemnăm să depuneți oferta pentru un singur lot .
Date:
17 Nov 2021, 16:59
Question's name:
Hirtie multifunctionala pentru biurou
Question:
Va atragem atentie la asemanatoaore licitatie IMSP Institutul de Medicina Urgenta https://achizitii.md/ro/public/tender/21045897/. Avet tot posibil sa divizati hirtie A4 ca lot separat, prin modificare licitatiei. aveti timp suficient.
Answer (17 Nov 2021, 17:04):
Licitația respectiva a fost divizata din start in mai multe loturi, softul la moment nu permite divizarea solicitata de dumnevoastră , vă îndemnăm să depuneți oferta pentru un singur lot .
Date:
17 Nov 2021, 17:20
Question's name:
Hirtie multifunctionala pentru biurou
Question:
Va svatuim sa luati legatura cu colegii Dvs din cadrul IMSP Institutul de Medicina Urgenta pentru consultare. Solicitam respectuos sa rezolvati problema data. Contrar vom fi nevoiti sa ne adresam la organele competente. Apar dubii ca licitatia data este strict pentru un furnizor concret.
Answer (18 Nov 2021, 07:55):
În procedura deschisă, oricine poate depune o ofertă completă. Orice persoană care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de Legea nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice. Date de contact ANSC Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4 MD-2001 E-mail contestatii@ansc.md Tel. +373 22 820 652 Fax +373 22 820 651
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.