1
Enquiry period
with 16.11.2021 08:57
to 22.11.2021 10:00
2
Bidding period
with 22.11.2021 10:00
to 25.11.2021 10:00
3
Auction
with 26.11.2021 13:00
to 26.11.2021 14:05
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 253 150 MDL
Period of clarifications: 16 Nov 2021, 8:57 - 22 Nov 2021, 10:00
Submission of proposals: 22 Nov 2021, 10:00 - 25 Nov 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Aparate de aer condiționat

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, mun.Chisinau,str.M.Cibotari, 53
Web site
---
The contact person
Full name
Moroi Ivan
Contact phone
+37367402083
Purchase data
Date created
15 Nov 2021, 16:29
Date modified
16 Nov 2021, 18:00
Achizitii.md ID
21046821
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare
Technical Specifications
-
16.11.21 08:57
Model declaratie privind confirmarea identitii beneficiarilor
Technical Specifications
-
16.11.21 08:57
Documentatia standard
Technical Specifications
-
16.11.21 08:57
DUAE
Technical Specifications
-
16.11.21 08:57
Date:
16 Nov 2021, 18:00
Question's name:
instalare
Question:
citi metri este necesar pentru 1 trasa? sau daca puteti dati un numar de contact cu persoana care ar arata ce si unde se conecteaza?
Answer (17 Nov 2021, 10:31):
Buna ziua, Vor fi necesari in jur de 4 - 4,5 metri traseu (instalare peste perete cu grosime de 60-70 cm). tel: 069943385 - dl Liviu
Date:
17 Nov 2021, 13:01
Question's name:
agent frigorific
Question:
se accepta si R410A?
Answer (17 Nov 2021, 13:40):
Ofertele vor fi prezentate conform cerintelor din documentatia de atribuire.
Date:
19 Nov 2021, 11:52
Question's name:
Solicitare de reducere a perioadei de garanție
Question:
perioada de garanție (60 luni) este exagerata reieșind din termenul standard oferit de producător (2 ani), iar orice perioada care depășește durata de funcționare este supusa unor cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație) suportate de furnizor local, care cumulativ vor depăși valoarea bugetata a unui bun destinat achiziției. De aceea solicitam reducerea termenului la 2 ani. Cadrul legal de referința: Legea Nr. 105 din 13.03.2003, Articolul 17 (12), al. (3) Dacă termenul de garanție este stabilit de producător, vânzătorul nu poate stabili un termen mai mic. + al. (4) În cazul în care producătorul nu a stabilit un termen de garanție pentru produsele de folosință îndelungată, consumatorul beneficiază de drepturile prevăzute la art. 18 alin. (2) dacă neconformitățile au apărut în termen de 2 ani de la livrarea produsului. La fel citind Articolul 183 al. (1) Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. + al. (2) Pentru produsele a căror durată de funcționare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la alin. (1) se reduce la această durată.
Answer (19 Nov 2021, 13:43):
Buna ziua, Conform legii mentionate de către Dvs, termenul de 2 ani este termenul minim legal prevăzut si anume pentru a proteja consumatorul (în cazul dat autoritatea contractantă). Totodată, conform aceluiași articol menționat de Dvs (dar nu integral), este stiupulat clar posibilitatea vânzatorului de a stabili termene de garanție mai mari decît cea menționată mai sus și anume: "Articolul 183. Termene: (1) Răspunderea vînzătorului privind garanția legală de conformitate este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. În cazul în care vînzătorul a stabilit un termen de garanţie comercială mai mare decît cel de garanţie legală de conformitate de 2 ani, răspunderea vînzătorului, conform prevederilor art. 18, este angajată dacă neconformitatea apare în cadrul termenului de garanţie comercială oferit." Respectiv menționăm faptul că acest termen a fost satbilit anume pentru a preveni ca autoritatea contractantă să nu suporte ulterior cheltuieli suplimentare (deservire, intervenție, reparație), din cauza livrării unor produse de o calitate necorespunzătoare, care se manifestă doar după un anumit termen de fucționare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.