1
Enquiry period
with 11.11.2021 14:04
to 20.11.2021 16:46
2
Bidding period
with 20.11.2021 16:46
to 23.11.2021 16:46
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 750 000 MDL
Period of clarifications: 11 Nov 2021, 14:04 - 20 Nov 2021, 16:46
Submission of proposals: 20 Nov 2021, 16:46 - 23 Nov 2021, 16:46

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de evaluare a bunurilor imobile

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Stefan Cel Mare 134
Web site
---
The contact person
Full name
Cristina Coteț
Contact phone
+37367497697
Purchase data
Date created
11 Nov 2021, 13:53
Date modified
18 Nov 2021, 16:46
Achizitii.md ID
21046637
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Anexa nr.2 Lista bunurilor imobile
Technical Specifications
Anexa nr.2 Lista bunurilor imobile
11.11.21 14:04
FORMULARUL F3.9
Eligibility Criteria
FORMULARUL F3.9
11.11.21 14:04
Anunt+anexa1+anexa2pdf_
Eligibility Criteria
Criterii de calificare
11.11.21 14:04
Declaratie Operator Economic
Eligibility Criteria
Declaratie Operator Economic
11.11.21 14:04
Invitatie de participare var2 pdf
Technical Specifications
Varianta 2, modificat
12.11.21 14:53
FORMULARUL OFERTEI F3.1
Technical Specifications
FORMULARUL OFERTEI F3.1
16.11.21 10:59
Date:
11 Nov 2021, 16:13
Question's name:
Licenta
Question:
eiminati va rog licenta din lista documentelor. nu mai exista demult asa ceva
Answer (12 Nov 2021, 14:47):
Bună ziua, cerința privind prezentarea licenței de activitate a fost scoasă. Invitația de participare a fost modificată.
Date:
11 Nov 2021, 16:26
Question's name:
Termenul de evaluare
Question:
rugam sa revedeti conditiile si termenii de evaluare Dvs, avet termen indicat de 1 luna, ceea ce e ireal tehnic. Contractul poate fi semnat doar dupa data de 1 decembrie - pe 23 e doar data limita de depunere, 1 zi se trimit solicitarile, daca AC are toate documentele pe fiecare bun imobil separat si sa fie incarcate si trimise pe mail, e deja mai mult de 1 zi de lucru, un evaluator poate face un maxim de 4 evaluari pe zi, asta inseamna 166 zile, daca socotim ca efectiv sunt 15 zile de lucru insemana mai mult de 10 evaluatori sa fie, ceea ce e iar imposibil, luand si lucru comun de zi cu zi, si nu prea sunt companii de evaluare locale cu atati evaluatori angajati.De nu omis 10 fotografii pe obiect, asta sunt peste 7000 de fotografii. Si nu uitati inca o chestiune, un raport de evaluare va avea 30-40 pagini. 53200 pagini. la 20 ppm imprimanta rapida avem peste 2660 m sau cam 5 zile de imprimare. si imprimanta nu poate face acest lucru la infinit doar din motiv ca nu e real. A trimite 666 mesaje cu evaluare electronica, sau a le crea in 666 mape e iar lucru de secretariat. Deci termenii indicati tehnic nu pot fi realizati , ceea ce denota ca achizitia e facuta cu `scop`predefinit.
Answer (12 Nov 2021, 14:52):
Bună ziua, Procedura data de achiziție a fost împărțită pe loturi cu scopul de a da posibilitatea tuturor operatorilor economici să participare. Totodată această divizare pe loturi a fost efectuată pentru realiza scopul propus de evaluare a bunurilor imobile într-un termen scurt prin intermediul mai multor agenți economici. Conform punctului 9 din invitația de participare “În cazul în care contractul este împărțit pe loturi, un operator economic poate depune oferta: 1)pentru un singur lot; 2)pentru mai multe loturi; 3)pentru toate loturile; în dependență de capacitate și condițiile impuse de entitatea contractantă. Prin urmare aveți posibilitatea să participați la loturile pe care le puteți executa în termenii solicitați.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.