1
Enquiry period
with 10.11.2021 13:47
to 26.11.2021 09:17
2
Bidding period
with 26.11.2021 09:17
to 29.11.2021 09:17
3
Auction
with 30.11.2021 14:00
to 30.11.2021 14:32
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 181 160 MDL
Period of clarifications: 10 Nov 2021, 13:47 - 26 Nov 2021, 9:17
Submission of proposals: 26 Nov 2021, 9:17 - 29 Nov 2021, 9:17

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Consumabile pentru sterilizare, a.2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Igor Bzovîi
Contact phone
+37322438237; +37360740772
Purchase data
Date created
10 Nov 2021, 13:47
Date modified
11 Nov 2021, 12:23
Achizitii.md ID
21046562
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Indicatoare 134°C, 5 minute
Budget: 30816.0 MDL
Active
Sare/NaCl în formă tabletată
Budget: 26000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae_nou.doc
Bidding Documents
-
10.11.21 13:47
anexa nr.22 specificații tehnice.docx
Bidding Documents
-
10.11.21 13:47
anexa nr.24 model-contract.docx
Bidding Documents
-
10.11.21 13:47
anunt_de_participare_nou.docx
Bidding Documents
-
10.11.21 13:47
anexa nr.23 specificații de preț.docx
Bidding Documents
-
10.11.21 13:47
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
10.11.21 13:47
anexa 8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
10.11.21 13:47
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
Bidding Documents
-
10.11.21 13:47
Role - lăţimea 100 mm, lungimea 200 m
Date:
11 Nov 2021, 12:23
Question's name:
Certificat igienic - cerință disproporționată obiectului achiziției
Question:
În baza cărui act normativ se solicită ,,certificatul igienic” pentru role?
Answer (12 Nov 2021, 11:25):
Buna ziua, legea nr.10 din 03.02.2009 privind supravegherea de stat a sănătății publice
Role - lăţimea 100 mm, lungimea 200 m
Date:
14 Nov 2021, 17:22
Question's name:
legea nr.10 din 03.02.2009
Question:
Conform anexei nr 1 din legea menționată de dumneavoastră - bunurile solicitate în prezenta procedură nu se regăsesc, ceea ce înseamnă că acestea nu necesită certificare și, respectiv, exagerată. Vă rugăm să faceți trimiterea la articolul din Lege unde scrie expres acest lucru sau să revizuiți cerințele limitative. Vă mulțumim anticipat!
Answer (15 Nov 2021, 07:27):
va multumim pru informatie
Date:
15 Nov 2021, 13:31
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare
Question:
Indicați termenii și condițiile de livrare concreți.
Answer (15 Nov 2021, 13:49):
Buna ziua, în contractul anexat la procedură, p.2.1
Date:
15 Nov 2021, 13:57
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare
Question:
Bună dimineața. Vă rugăm să modificați termeni și condițiile de livrare de la 3 la 30 zile.
Answer (15 Nov 2021, 14:33):
DVS de la momentul adjudecării contractului, pînă la intrarea acestuia în vigoare,. 01.01.2022, o să aveți mai mult de 30 zile
Date:
15 Nov 2021, 13:58
Question's name:
legea nr.10 din 03.02.2009
Question:
Conform anexei nr 1 din legea menționată de dumneavoastră - bunurile solicitate în prezenta procedură nu se regăsesc, ceea ce înseamnă că acestea nu necesită certificare și, respectiv, exagerată. Vă rugăm să faceți trimiterea la articolul din Lege unde scrie expres acest lucru sau să revizuiți cerințele limitative. Vă mulțumim anticipat!
Answer (15 Nov 2021, 15:14):
la evaluarea produselor, cerința certificat igienic/ va fi înlocuită cu Aviz Sanitar
Date:
17 Nov 2021, 15:11
Question's name:
Metoda și condițiile de plată
Question:
N-ați indicat termenii de achitare după prezentarea facturii.
Answer (17 Nov 2021, 15:38):
Buna ziua, Stimate OE, Autoritatea contractantă reieșind din acțiunele DVS vădit intenționate ( deja în repetate ori ) de a bloca procedura, prin adresarea unei întrebări nefondate în ultemele 2-3 min, pînă la trecerea licitației în statutul depunerea ofertelor, astfel ignorînd principiile de reglamentare a relațiilor privind achizițiilor publice Vă informează că în scurt timp se va adresa deținătorului platformei precum și organelor de drept în scopul identificării OE și atragerii la răspundere contravențională după caz penală pentru acțiunele ce blochiază activitatea instituției medicale. CU REFERIRE LA TERMENII DE ACHITARE DUPĂ PREZENTAREA FACTURII/ ACEȘTEA SUNT INDICAȚI ÎN DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE CARE A FOST ÎNCĂRCATĂ PE PLATFORMĂ DE CĂTRE AC, mai exat în modelul de contract.
Date:
17 Nov 2021, 15:12
Question's name:
Certificatele CE si ISO
Question:
Certificatele CE si ISO vor fi luate in considerare, in locul Avizului sanitar si certificatul igienic?
Answer (17 Nov 2021, 15:39):
Buna ziua, Stimate OE, Autoritatea contractantă reieșind din acțiunele DVS vădit intenționate ( deja în repetate ori ) de a bloca procedura, prin adresarea unei întrebări nefondate în ultemele 2-3 min, pînă la trecerea licitației în statutul depunerea ofertelor, astfel ignorînd principiile de reglamentare a relațiilor privind achizițiilor publice Vă informează că în scurt timp se va adresa deținătorului platformei precum și organelor de drept în scopul identificării OE și atragerii la răspundere contravențională după caz penală pentru acțiunele ce blochiază activitatea instituției medicale
Date:
19 Nov 2021, 13:42
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare/prestare
Question:
Solicităm de a fi extins termenul de livrare a bunurilor, ori prezentarea graficului de livrare pentru loturile licitate în cadrul procedurii de achiziție publice.
Answer (19 Nov 2021, 13:58):
autoritatea contractantă nu va opera careva modificări în documentația de atribuire.
Date:
19 Nov 2021, 14:20
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare/prestare
Question:
Dar există divergențe între contract și anunț și respectiv specificații de preț rubrica termen de livrare/prestare.
Answer (19 Nov 2021, 14:59):
Stimate OE, nu este clar de care divergențe vorbiți...... În viziunea AC DVS faceți tot posibilul ca să blocați procedura.
Date:
19 Nov 2021, 15:11
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare/prestare
Question:
Dacă facem referire la Legea nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice art. 41, pct. (1). atunci înțelegeți clar intenția -nu de a bloca, dar de a revizui condițiile defavorabile pentru OE.
Answer (19 Nov 2021, 15:15):
Vă informăm repetat, grupul de lucru nu va opera careva modificări în documentația de atribuire.
Date:
19 Nov 2021, 15:30
Question's name:
Conform răspunsului DVS.
Question:
Anunțul de participare pct. 12 coincide cu specificația de preț (compartimentul termenului de livrare), dar se contrazice cu contractul încărcat de AC în platformă și anume la punctul 2 subpunctul 2.1.
Answer (19 Nov 2021, 15:38):
.
Date:
19 Nov 2021, 15:38
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare/prestare
Question:
Autoritatea contractantă intenționat aplicând așa termeni, conform Contractului pct. 2 sucpct. 2.1, restricționează accesul egal la procedură a tuturor operatorilor economici, creînd obstacole de concurență între operatorii economici.
Answer (24 Nov 2021, 09:17):
........
Role - lăţimea 100 mm, lungimea 200 m
Date:
24 Nov 2021, 09:48
Question's name:
12. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
Question:
Buna ziua stimata AC! 1) In anunt de participare (.) 12 Dvs indicati sintagma "conform graficului de livrare" Rugam respectuos sa includeti graficul in lista de decumente si sa publcati modificarile. 2) Deasemenea va rugam sa efectuari rectificari in in Contract-ul model (.) 2.1 publicat de Dvs. asa cum difera de cel din Anunt de participare. Conditiile contractuale nu pot fi diferite cele de pina la participare cu cele de dupa participare la licitatie si anume: - Anunt: 12. "la comanda beneficiarului conform graficului de livrare conform necesităților reale. Perioada 01.01.2022 – 31.12.2022. " - Contract-model: 2.1- "comanda benefeciarului timp de 2 zile, conform necesităților reale în bonul de comandă," Multumim anticipat pentru cooperare!
Answer (24 Nov 2021, 13:53):
Legea 131/15 - privind achizițiile publice Orice persoană care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta lege și nici de cum în mod intenționat să blocheze procedura.
Date:
24 Nov 2021, 14:03
Question's name:
Răspunsul AC
Question:
Legea Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice - presupune că răspunsul AC poate fi puncte, în loc de un răspuns argumentat pentru a evita ulterioare clarificări și stagnarea procedurii?
Answer (24 Nov 2021, 14:12):
.......
Role - lăţimea 100 mm, lungimea 200 m
Date:
24 Nov 2021, 16:27
Question's name:
12. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
Question:
Cele expuse mai sus (24.11.2021 09:48) nici decum nu este blocare de procedura , doar este o clarificare pentru AC, asa cum acceptati erori tehnice. Si inainte de a contesta se incearca sa medieze erorile amiabil prin clarificari ( Contestatiile dureaza mai mult decat clarificarile). Peurma tot AC se indigneaza ca este nevoita sa anuleze loturi sau chiar licitatii din singurul motiv ca nici macar nu a incercat sa remedieze situatia. Trebuie sa ne ajutam reciproc de a oraganiza licitatii corecte si transparente.
Answer (24 Nov 2021, 16:35):
Vă informăm repetat Legea 131/15 - privind achizițiile publice Orice persoană care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta lege Nu blocați procedura.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.