1
Enquiry period
with 01.11.2021 14:14
to 08.11.2021 10:00
2
Bidding period
with 08.11.2021 10:00
to 24.11.2021 10:00
3
Auction
25.11.2021 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 426 666,67 MDL
Period of clarifications: 1 Nov 2021, 14:14 - 8 Nov 2021, 10:00
Submission of proposals: 8 Nov 2021, 10:00 - 24 Nov 2021, 10:00
Auction start date: 25 Nov 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Menținerea și suportul tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Bătrînu
Contact phone
022822528
Purchase data
Date created
1 Nov 2021, 14:00
Date modified
1 Nov 2021, 14:14
Estimated value (without VAT)
426 666,67 MDL
The minimum downward of the price
1 706,67 MDL
Achizitii.md ID
21046172
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Contract period
1 Feb 2022 14:08 - 30 Mar 2023 14:11
List of positions
1)
Title
Servicii de mentenanță și suport tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM CPV: 72600000-6 - Computer support and consultancy services
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Luna
2)
Title
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare CPV: 72600000-6 - Computer support and consultancy services
Quantity: 200.0
Unit of measurement: Ora
Documents of the procurement procedure
3. duae (1).doc
Bidding Documents
-Formular DUAE
1.11.21 14:14
documentatia standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (2).docx
Bidding Documents
-Documentatia standard
1.11.21 14:14
2. anunt de participare.doc
tenderNotice
-Anunț de participare
1.11.21 14:14
1. caiet de sarcini_ajustat_repetat.docx
Bidding Documents
-Caiet de sarcini
1.11.21 14:14

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SC DYNAMIXRM SRL

Normalized price: 423 364,17 MDL
Status: Winner
Reason: În rezultatul examinării și evaluării minuțioase a ofertei depuse s-a constatat că oferta operatorului economic corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii și se declară câștigătoare.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications