1
Enquiry period
with 29.10.2021 15:26
to 12.01.2022 13:28
2
Bidding period
with 12.01.2022 13:28
to 18.01.2022 13:29
3
Auction
with 19.01.2022 14:00
to 19.01.2022 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 000 000 MDL
Period of clarifications: 29 Oct 2021, 15:26 - 12 Jan 2022, 13:28
Submission of proposals: 12 Jan 2022, 13:28 - 18 Jan 2022, 13:29
Auction start date: 19 Jan 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Tehncica de calcul
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Calmîș
Contact phone
022241240
Purchase data
Date created
29 Oct 2021, 15:18
Date modified
3 Jan 2022, 14:59
Estimated value (without VAT)
1 000 000 MDL
The minimum downward of the price
10 000 MDL
Achizitii.md ID
21046099
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Contract period
26 Nov 2021 00:00 - 28 Feb 2022 00:00
List of positions
1)
Title
Calculator All-in-One PC (Brand Name International) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 80.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Documentatia standard bunuri.docx
Bidding Documents
-
29.10.21 15:30
DUAE.doc
Bidding Documents
-
29.10.21 15:30
11_it_usm_caiet de sacini_modificat.docx
Bidding Documents
-
3.01.22 14:59
anunt de participare modificat.pdf anunt de participare modificat.pdf
tenderNotice
-
3.01.22 14:59

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 1 268 400 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde cerințelor caietului de sarcini.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

,,Fors-Computer” SRL

Normalized price: 1 268 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lot 1
Date:
29 Oct 2021, 17:19
Question's name:
Calculator All-in-One PC
Question:
Display Stand: Pivot ajustabil după înălțime Această caracteristică este doar la AIO a companiei Dell. Rugăm să fie exclusă caracteristica dată.
Answer (3 Nov 2021, 16:34):
Bună ziua, afirmația din solicitare nu corespunde realității. Calculatoare AIO cu pivot ajustabil după înălțime produc și alte companii internaționale, cum ar fi HP, Lenovo. Pot fi aduse și alte exemple.
Lot 1
Date:
29 Oct 2021, 17:24
Question's name:
Livararea
Question:
Livrare: până la 90 zile Corect întelegem, că sunt indicate zile lucrătoare? Datorită situației curente în domeniul IT este imposibil de livrat în așa termeni, rugăm să fie modificat termenul dat în 120 zile lucrătoare.
Answer (3 Nov 2021, 09:44):
Buna ziua, termenul de livrare este de 90 de zile calendaristice.
Lot 1
Date:
29 Oct 2021, 17:56
Question's name:
Web-Camera
Question:
Web-Camera: min 1080 la 30 fps, FHD - trebuie să fie cu infraroșu?
Answer (3 Nov 2021, 09:41):
Buna ziua, optiunea IR nu este obligatorie.
Lot 1
Date:
10 Jan 2022, 16:55
Question's name:
Documente de calificare
Question:
Stimată autoritate contractantă, În conformitate cu Legea privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015 și anume, art.65 alin.(4), prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă. Rugam respectuos, ca: punctul Service Centru Autorizat, inclusiv prezentarea certificatelor a min. 2 ingineri autorizaţi în anunțul de particpare la capitol "Documente obligătorii" să fie menționate ca "Documentele prezentate la solicitare", ceea ce pastreaza transparenta ofertei nu și a calificarea profesionă a companiilor si a angajatilor.
Answer (11 Jan 2022, 09:55):
Stimate operator economic, documentele prevăzute la p. 16 din anunțul de participare „Autorizație de la producător MAF (Manufacturer Authorization Form)„ și „Service Centru Autorizat, inclusiv a specialiștilor” sunt obligatorii la depunerea ofertei, aceasta fiind cerința autorității contractante.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications