1
Enquiry period
with 28.10.2021 17:46
to 08.11.2021 10:00
2
Bidding period
with 08.11.2021 10:00
to 29.11.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 213 724,24 MDL
Period of clarifications: 28 Oct 2021, 17:46 - 8 Nov 2021, 10:00
Submission of proposals: 8 Nov 2021, 10:00 - 29 Nov 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

ATC J05AF06. Forma farmaceutica Comprimate dispersabile. Mod de administrare per os. Unitatea de masura comprimata.* Se acceptă medicamente autorizate și neautorizate în Republica Moldova (la momentul deschiderii ofertelor). * Certificat GMP - copie și traducerea lui în limba de stat sau rusă(se acceptă fără traducere certificatele GMP în una din limbile de circulație internațională) cu aplicarea suplimentară a semnăturii și stampilei participantului. * Dovada precalificării OMS/ultimul raport al inspectării locului de producere. Prioritate vor avea medicamentele cu statut de precalificare OMS. În cazul în care nici un medicament ofertat nu este precalificat OMS se vor evalua ofertele la care sa prezentat ultimul raport al inspectării locului de producere de către autoritățile de reglementare membre ICH care confirmă prezența bunelor practici de producere, valabil, nu mai mult de 3 ani de la data inspectării sau de alte Autorizații Regulatorii Stricte FDA sau EMA, autoritățile naționale competente membre ale UE, cele autorizate în cel puțin o țară din Elveția, Canada, Japonia, Australia. * Declarație prin care se garantează termenul de valabilitate restant (la momentul livrării) care va constitui nu mai puţin de 60% din cel iniţial pentru medicamentele cu o valabilitate de 2 ani şi mai mult şi de 80% din cel iniţial pentru medicamentele cu o valabilitate de pînă la 2 ani. * Declarație conform căreia - se va asigura prezența în ambalajul secundar al produsului a prospectului/rezumatul caracteristicii produsului în limba de stat, sau în limba de stat și în limba rusă. Termen de livrare: I Tranșă - martie 2022, II Tranșă - august 2022.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Macari Doina
Contact phone
+37322222490
Purchase data
Date created
Date modified
3 Nov 2021, 17:14
Estimated value (without VAT)
213 724,24 MDL
Achizitii.md ID
21046043
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IMSP Spitalul Dermatologie și Maladii Comunicabile
Contract period
1 Jan 2022 02:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Abacavirum + Lamivudinum* 60 mg + 30 mg CPV: 33600000-6 - Pharmaceutical products
Quantity: 98436.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Date bancare
Bidding Documents
Date bancare
28.10.21 17:46
Anunt de participare HIV.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare
28.10.21 17:46
Scrisoare de garantie bancara_Model
Bidding Documents
Scrisoare garanție bancară model
28.10.21 17:46
DUAE Model
Bidding Documents
DUAE model
28.10.21 17:46
Declaratie privind valabilitatea ofertei_Model
Bidding Documents
Declarație Oe
28.10.21 17:46
Declaratie beneficiari efectivi_Model
Bidding Documents
Declarație OE
28.10.21 17:46
Contract model_PN Hiv SIDA 2022
Bidding Documents
Contract model
28.10.21 17:46
Propunerea tehnică
Technical Specifications
Propunerea tehnică
28.10.21 17:46
Propunerea financiară
Technical Specifications
Propunere financiară
28.10.21 17:46
Documentatia standard HIV.semnat
Bidding Documents
Documentația Standard
28.10.21 17:46
Cerere de participare_Model
Bidding Documents
Cerere de participare model
28.10.21 17:46
DUAE Model din 03.11.2021
Bidding Documents
DUAE Model din 03.11.2021
3.11.21 17:14

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Tetis International Co. SRL

Normalized price: 142 732,20 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications