Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 238 000 MDL
Period of clarifications:
25 Oct 2021, 22:51 - 4 Nov 2021, 13:00
Submission of proposals:
4 Nov 2021, 13:00 - 7 Nov 2021, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Tehnica de calcul
Information about the cancellation
The reason of cancellation
anulata procedura de achizitii conform deciziei ANSC pentru lotu I iar pentru lotul II neincadrarea in termeni de prezentare a darii de seama la Agentia Achizitiilor Publice.
Date of cancellation
14 Dec 2021, 14:48
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
8001, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, Mihai Eminescu 187
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Oct 2021, 22:51
Date modified
14 Dec 2021, 14:56
Achizitii.md ID
21045862
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
29 Oct 2021, 16:43
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Buna ziua , exact aceiasi licitatie cu exact acelasi caiet de sarcini ati organizat in luna noiembrie 2020 si ati primit 0(zero) propuneri, din cauza ca termenul de livrare a fost extrem de mic pentru livrarea echipamentului solicitat. Vrem sa va informam ca situatia fata de anul trecut nu s-a imbunatatit si producatorii de tehnica de calcul intimpina aceleasi problema cu lipsa stocurilor de componente , fapt care duce la marirea termenilor de producere si de livrare a echipamentelor. Termenul real de livrare este de 90-120 de zile. Potrivit art.7 din legea 131/2015 , Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii:
a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;
b) transparenţa achiziţiilor publice;
c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice;
h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;
Astfel , solicitam anularea procedurii curente si repetarea procedurii la inceputul anului 2022 cu indicarea unui termen real de livrare minim 90-120 zile.
Answer (31 Oct 2021, 11:02):
Bună ziua. Având în vedere că autoritatea contractantă este o instituție bugetară, mijloacele financiare sunt planificate și disponibile până la sfârșitul anului bugetar, deaceea, autiritatea contractantă se află în imposibilitate de a solicita un termen mai mare.
Date:
1 Nov 2021, 13:29
Question's name:
SSD: min. 512GB M2 NVMePCIe în RAID 1
Question:
Buna ziua, pentru ce tipuri de diskuri se preconizeaza setarea RAID 0/1?
Answer (2 Nov 2021, 08:04):
Bună ziua. Mulțumim pentru clarificare. RAID va fi utilizat pentru SSD M2.
Date:
1 Nov 2021, 13:31
Question's name:
SSD: min. 512GB M2 NVMePCIe în RAID 1
Question:
Pentru ca aceasta functie RAID sa functioneze, este nevoie min. 2 diskuri. Corect intelegem ca trebuie sa fie 2 diskuri SSD a cite 512GB?
Answer (2 Nov 2021, 08:19):
Bună ziua. Vom consulta întrebarea și dacă va fi necesar vom opera modificări în caietul de sarcini.
Date:
1 Nov 2021, 13:33
Question's name:
Difuzoare: Externe, USB, putere totală RMS min.2W
Question:
Este posibil sa ofertam boxe identice ca putere doar integrate in monitor?
Answer (2 Nov 2021, 08:19):
Bună ziua. Vom consulta întrebarea și dacă va fi necesar vom opera modificări în caietul de sarcini.
Notebook
Date:
3 Nov 2021, 14:52
Question's name:
Lot 2 Notebook standard , Ecran de confidentialitate
Question:
Pentru lotul Nr. 2 , Notebook Standard 30 bucati , ati solicitat Ecran de confidențialitate integrat cu regimul on/off. Vrem sa intreb pentru ce este necesar acesta functie si cum va fi utilizata intr-o institutie de invatamant.?
Answer (3 Nov 2021, 19:03):
Buna ziua. Sunt predestinate a fi utilizate în testări.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK