1
Enquiry period
with 27.10.2021 16:11
to 08.11.2021 12:00
2
Bidding period
with 08.11.2021 12:00
to 18.11.2021 14:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 830 000 MDL
Period of clarifications: 27 Oct 2021, 16:11 - 8 Nov 2021, 12:00
Submission of proposals: 8 Nov 2021, 12:00 - 18 Nov 2021, 14:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Computer de birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Meteoglo
Contact phone
+37378102285
Purchase data
Date created
20 Oct 2021, 16:37
Date modified
28 Oct 2021, 9:52
Estimated value (without VAT)
830 000 MDL
Achizitii.md ID
21045683
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Contract period
22 Nov 2021 15:29 - 30 Dec 2021 15:37
List of positions
1)
Title
Computer de birou CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 100.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
duae
27.10.21 16:11
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Bidding Documents
documentația standard
27.10.21 16:11
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
27.10.21 16:11

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Evrinet

Normalized price: 820 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet technical and / or professional capacity
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 1 072 970 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Computer de birou
Date:
28 Oct 2021, 13:20
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua.Conform comunicatului AAP din 10/09/2020 - 17:30, autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova. Va multumim anticipat pentru raspuns.
Answer (29 Oct 2021, 18:53):
Buna ziua! Autoritatea Contractantă va solicita ( de la ofertantul care se află în statutul de „în considerare” din SIA RSAP toate documrentele necesare. Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Computer de birou
Date:
3 Nov 2021, 18:15
Question's name:
Monitor Boxe
Question:
O zi buna! Vă rugăm să clarificați dacă este permisă oferirea unui monitor cu difuzoare externe cu intrare audio 3.5mm. Vă mulțumesc pentru răspunsul dumneavoastră.
Answer (4 Nov 2021, 10:34):
Buna ziua! Vă conduceți după caiet de sarcini. Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications