Public procurement
21045644
Cadă din inox cu o secţie cu dimensiunile secţiei (mm): L1900*W600*H850
1
Enquiry period
with 20.10.2021 13:13
to 25.10.2021 10:00
to 25.10.2021 10:00
2
Bidding period
with 25.10.2021 10:00
to 28.10.2021 11:00
to 28.10.2021 11:00
3
Auction
29.10.2021 13:28
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
8 333,34 MDL
Period of clarifications:
20 Oct 2021, 13:13 - 25 Oct 2021, 10:00
Submission of proposals:
25 Oct 2021, 10:00 - 28 Oct 2021, 11:00
Auction start date:
29 Oct 2021, 13:28
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Cadă din inox cu o secţie cu dimensiunile secţiei (mm): L1900*W600*H850
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Oct 2021, 12:53
Date modified
20 Oct 2021, 13:13
Estimated value (without VAT)
8 333,34 MDL
The minimum downward of the price
83,33 MDL
Achizitii.md ID
21045644
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
8 Nov 2021 02:00 - 15 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Cadă din inox cu o secţie cu dimensiunile secţiei (mm): L1900*W600*H850. Cadă din inox cu o secţie cu dimensiunile secţiei (mm): L1900*W600*H850
- cadă realizată integral din inox alimentar AISI 304 cu grosimea inoxului de minim 1,5 mm cu durabilitate înaltă cu orificiu de scurgere ;
- cadă cu dimensiunile interioare a secţiei (mm): L1900*W600*H850 cu adâncimea căzii de 600;
- carcasa şi picioarele din ţeavă pătrată 40x40 mm cu grosimea de minim 1,5 mm, cu bordură de protecţie de 50 mm;
- lungimea totală:L2000/(+- 50 mm);
- elementele sudate vor fi executate doar cu baghete sudură inox;
- Garanţie anti-rugină la materia primă minim 5 ani (în condiţii favorabile de exploatare).
Garanţie minim 2 ani.
- livrarea bunului se efectuează prin Secţia alimentară, la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea şi configurarea (instalarea ) bunului în cantina Academiei Militare, până la conexiune cu accesoriile necesare pentru montare (sistem de scurgere şi sifon pentru sistemul de canalizare) conform cerinţelor din contul operatorului economic;
- deţinerea service centru pe teritoriul Republicii Moldova;
- pe perioada garanţiei inventarului, operatorul economic se obligă să înlăture defecţiunile apărute din cont propriu.
Livrarea: mun. Chişinău, str. Haltei 23.
CPV: 39700000-9 - Domestic appliances
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
documentatia standard utilaj repetare.signed.pdf
documentatia standard utilaj repetare.signed.pdf
Bidding Documents
-Documentatia standard
20.10.21 13:13
anunt de participare utilaj repetare.signed.pdf
anunt de participare utilaj repetare.signed.pdf
Bidding Documents
-Anunt de participare
20.10.21 13:13
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Inoxplus SRL
Normalized price:
9 864,96 MDL
Status:
Winner
pretul cel mai scazut
12.11.21 14:23
Reason: pretul cel mai scazut
Qualification documents
specificatie tehnica si pret burhanox.semnat.pdf
specificatie tehnica si pret burhanox.semnat.pdf
ID: 512e15ab-dac9-4b8e-9496-5ec962e79360
Evaluation Reports
12.11.21 14:23
specificații de preț inoxplus.semnat (2).pdf
specificații de preț inoxplus.semnat (2).pdf
ID: e38b8a52-8795-48c4-b818-57355ce55494
Evaluation Reports
12.11.21 14:23
decizia de atribuire utilaj.pdf
decizia de atribuire utilaj.pdf
ID: f990ae4c-9afb-4bf9-b74e-5d10033d8ad3
Evaluation Reports
12.11.21 14:23
Documents provided with the proposal
Financial proposal
Date of download:
27.10.21 16:14
Opening date:
29.10.21 15:59
Financial proposal
Date of download:
27.10.21 16:14
Opening date:
1.11.21 12:18
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK