1
Enquiry period
with 18.10.2021 16:55
to 22.10.2021 09:00
2
Bidding period
with 22.10.2021 09:00
to 26.10.2021 14:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 191 667 MDL
Period of clarifications: 18 Oct 2021, 16:55 - 22 Oct 2021, 9:00
Submission of proposals: 22 Oct 2021, 9:00 - 26 Oct 2021, 14:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achzitionarea tehnicii de calcul de birou
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
The contact person
Full name
Anastasiuc Svetlana
Contact phone
69959794
Purchase data
Date created
18 Oct 2021, 16:36
Date modified
19 Oct 2021, 11:25
Estimated value (without VAT)
191 667 MDL
Achizitii.md ID
21045565
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Contract period
1 Nov 2021 16:46 - 30 Dec 2021 16:46
List of positions
1)
Title
Computere de birou CPV: 30213300-8 - Desktop computer
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro calculatoare.doc
Bidding Documents
-
18.10.21 16:55
documentstandart.semnat.pdf documentstandart.semnat.pdf
Bidding Documents
-
18.10.21 16:55
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Accent Electronic

Normalized price: 147 054,17 MDL
Status: Winner
Reason: Decizia Grupului de lucru privind achizitiile publice din 12.11.2021.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

WATCH PLUS

Normalized price: 194 278,73 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Achzitionarea tehnicii de calcul
Date:
19 Oct 2021, 11:25
Question's name:
Documente Obligatorii
Question:
Buna ziua.Conform comunicatului AAP din 10/09/2020 - 17:30, autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova. Va multumim anticipat pentru raspuns.
Answer (20 Oct 2021, 09:30):
Conform art.111 a HG212/2018 instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din "Lista producătorilor". Astlfel, autoritatea contractantă urmează să solicite de la operatorii economici, numărul de înregistrare din "Lista producătorilor".
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications