Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.11.2021 10:31
to 27.11.2021 16:09
to 27.11.2021 16:09
2
Bidding period
with
27.11.2021 16:09
to 08.12.2021 16:09
to 08.12.2021 16:09
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 227 000 MDL
Period of clarifications:
15 Nov 2021, 10:31 - 27 Nov 2021, 16:09
Submission of proposals:
27 Nov 2021, 16:09 - 8 Dec 2021, 16:09
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipament de laborator
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Korolenko 2/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Nov 2021, 10:31
Date modified
25 Nov 2021, 10:12
Achizitii.md ID
21045517
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 6 - Loggere cu display pentru monitorizarea temperaturii cu tehnologie Wireless si doua sonde de temperatura externa
Budget: 160000.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Loggere cu display pentru monitorizarea temperaturii umiditatii cu tehnologie Wireless
Budget: 140000.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Frigider biomedical, farmaceutic cu congelator 2 în 1
Budget: 360000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anexe final.pdf
anexe final.pdf
Documents history
-
anexe final.pdf
anexe final.pdf
ID: 6c25d8c7-8b22-4ae8-aeca-692ad491ac7b
Bidding Documents
-
anexe.pdf
anexe.pdf
ID: 6c25d8c7-8b22-4ae8-aeca-692ad491ac7b
Bidding Documents
Bidding Documents
-
19.11.21 09:44
Date:
25 Nov 2021, 10:12
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Stimata Autoritate contractata!
tinand cont de efectele cauzate de situatia pandemica la nivel mondial, in care producatorii de echipamente duc lipsa de componente electronice, materie prima si personal calificat, perioada de producere pentru echipamentele mai complexe se majoreaza substanțial. Totodată este de atras atenția ca perioada data coincide cu perioada sarbatorilor de iarna in care punctele de conexiune logistica sunt supra incarcare, astfel incat timpul de prelucrare a comenzilor si livrare practic se dubleaza. Aceste circumstanțe independente de noi, duc la majorarea timpului de producere si logistică, afectand considerabil perioada de livrare. Astfel, solicitam respectuos majorarea termenului de livrare pentru cu pana la 60 de zile lucratoare din momentul Inregistratrii contractului la TS.
Answer (25 Nov 2021, 16:09):
Bună ziua. Contractele care urmează să fie încheiate în baza procedurii date se vor semna și transmite către Trezoreria de Stat la începutul anului 2022, evaluarea ofertelor și anunțarea cîștigătorilor va avea loc pînă la mijlocul lunii decembrie. De aici puteți câștiga timp pentru a vă încadra ulterior în termenul de livrare. Totodată, menționăm că la moment nu este posibilă redactarea procedurii pentru a opera careva modificări.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK