1
Enquiry period
with 14.10.2021 10:36
to 27.10.2021 08:00
2
Bidding period
with 27.10.2021 08:00
to 05.11.2021 08:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 619 700 MDL
Period of clarifications: 14 Oct 2021, 10:36 - 27 Oct 2021, 8:00
Submission of proposals: 27 Oct 2021, 8:00 - 5 Nov 2021, 8:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, locality, str. Bd. Biruinta, 12
Web site
---
The contact person
Full name
Barbăscumpă Nicolae
Contact phone
+37368114432
Purchase data
Date created
Date modified
15 Oct 2021, 20:15
Estimated value (without VAT)
619 700 MDL
Achizitii.md ID
21045370
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD- 4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, str. Viilor, din or. Criuleni
Contract period
8 Nov 2021 02:00 - 20 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini
Technical Specifications
Caiet de sarcini
14.10.21 10:36
DUAE
Bidding Documents
DUAE
14.10.21 10:36
Documente licitatie lucrari
Bidding Documents
DS
14.10.21 10:36
Anunt de intentie
tenderNotice
nunt de participare
14.10.21 10:36
Caiet de sarcini
Technical Specifications
Caiet de sarcini
14.10.21 10:36
Lot documents
Caiet de sarcini
Caiet de sarcini
14.10.21 10:36

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SRL Stancom Constrcut

Normalized price: 497 858 MDL
Status: Cancelled
Reason: Alte temeiuri de respingere
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

MAXCOSM PRIM

Normalized price: 556 497,23 MDL
Status: Cancelled
Reason: Alte temeiuri de respingere
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Structural Construct

Normalized price: 663 052,34 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele minime de calificare și cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câștigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. În urma examinări, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis în baza Grupului de lucru atribuirea contractului de achiziție publică operatorului economic pentru Lot 1 Lucrări de amenajare a cailor pietonale pe str. 31 August intersectie str. Orheiului, or. Criuleni – cu valoarea de 736,069.35 MDL (fără TVA) și Lot 2 Lucrari de amenajare a cailor pietonale pe str. Viilor, din or. Criuleni – cu valoarea de 663,052.34 MDL (fără TVA), SRL Structural Construct, și întrunirea tuturor criteriilor invocate în caietul de sarcini. Oferta câștigătoare corespunde cerințelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitație ce ține de prețul propus, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanția pentru ofertă, devizele și alte documente necesare calificării. La evaluarea părții financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerințele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările și respectând toate cerințele înaintate față de obiectul achiziției conform caietului de sarcini. Contractul de antrepiză va fi încheiat cu ofertantul câștigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanția pentru ofertă. Potrivit Ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 6 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achziții Publice – Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications