Select the type of procedure
Commercial procurement
21045307
1
Enquiry period
with
18.10.2021 10:43
to 28.10.2021 08:00
to 28.10.2021 08:00
2
Bidding period
with
28.10.2021 08:00
to 10.11.2021 10:00
to 10.11.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
8 978 292 MDL
Period of clarifications:
18 Oct 2021, 10:43 - 28 Oct 2021, 8:00
Submission of proposals:
28 Oct 2021, 8:00 - 10 Nov 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de amenajare
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Mitropolit Varlaam 63
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Oct 2021, 10:43
Date modified
18 Oct 2021, 11:00
Achizitii.md ID
21045307
MTender ID
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de amenajare a teritoriului pieței (inclusiv materiale) din str.Cărbunari, 9, mun.Chișinău
Budget: 8978292.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
18 Oct 2021, 10:54
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Incarcati va rog caietul de sarcini.
Answer (18 Oct 2021, 11:01):
Buna ziua. Procedura a fost redactată, respectiv caietul de sarcini este plasat pe platforma. Va mulțumim
Date:
25 Oct 2021, 14:09
Question's name:
Clarificare
Question:
Conform anuntului de participare termenul de executare solicitat este de 60 zile. De aici intelegem ca lucrarile vor fi executate in anul 2022 avind in vedere ca in luna decembrie lucrarile de betonare nu vor fi posibile de executat. Contractul este multianual.??????
Answer (25 Oct 2021, 15:09):
Bună ziua. Rămînem în așteptarea ofertei Dvs. În cazul în care executarea lucrărilor va fi suspendată din cauza anumitor factori climaterici nefavorabili sau alte motive întemeiate, termenul executării acestora va fi prelungit conform condițiilor contractuale corespunzătoare.
Date:
25 Oct 2021, 14:48
Question's name:
Container
Question:
La capitolul utilaje sunt solicitate 14 buc containere, Descrieti tipul sau alte caracteristici pentru a putea prezenta oferta.
Answer (25 Oct 2021, 15:16):
Bună ziua. Rămînem în așteptarea ofertei Dvs și solicităm respectuos să o prezentați cu referire la cantitatea și mărimea de containere, reieșind din volumul de deșeuri și resturi care vor fi necesar de depozitat, și respectiv evacuat de pe teritoriul obiectului supus amenajării.
Date:
25 Oct 2021, 15:21
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua. Raminem in asteptarea clarificarilor dumneavoastra cu referire la tipul si modelul containerelor.
Answer (26 Oct 2021, 09:28):
Bună ziua. Volumul containerelor solicitate este de 1100L.
Date:
25 Oct 2021, 20:11
Question's name:
La capitolul utilaje sunt solicitate 14 buc containere, Descrieti tipul sau alte caracteristici ! volumul
Question:
Solicitam respecuos un raspuns CLAR si COMPETENT, in temeiul LP 131/15 art1, documentaţie de atribuire – document care cuprinde cerinţele, criteriile, regulile şi alte informaţii necesare pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă şi explicită cu privire la cerinţele sau elementele achiziţiei, obiectul contractului şi modul de desfăşurare a procedurii de atribuire, inclusiv specificaţiile tehnice ori documentul descriptiv, condiţiile contractuale propuse, formatele de prezentare a documentelor de către ofertanţi/candidaţi, informaţiile privind obligaţiile generale aplicabile; - rog sa atrageti atentia in Legea 131 la cuvintele..o informare completă, corectă şi explicită ....
Answer (26 Oct 2021, 09:28):
Bună ziua. Volumul containerelor solicitate este de 1100L.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK