+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 13.10.2021 10:10
to 28.10.2021 11:00
8 days left
2
Bidding period
with 28.10.2021 11:00
to 03.11.2021 11:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 7 021 683,33 MDL
Period of clarifications: 13 Oct 2021, 10:10 - 28 Oct 2021, 11:00
Submission of proposals: 28 Oct 2021, 11:00 - 3 Nov 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Implementarea proiectului : Instalații de epurare și rețele exterioare de canalizare s. Bardar, r. Ialoveni (Etapa III)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6811, MOLDOVA, Ialoveni, s.Bardar, str. A. David 68
Web site
---
The contact person
Full name
Primaria Bardar
Contact phone
026837236
Fax
---
Purchase data
Date created
13 Oct 2021, 10:10
Date modified
18 Oct 2021, 15:51
Achizitii.md ID
21045207
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
1.4. caiet de sarcini.semnat.pdf 1.4. caiet de sarcini.semnat.pdf
Technical Specifications
- caietul de sarcini (Formularul Nr.1) varianta PDF
13.10.21 10:10
1.5. ds_lucrari.semnat.pdf 1.5. ds_lucrari.semnat.pdf
Bidding Documents
- Documentația standard
13.10.21 10:10
1.3. duae.semnat.pdf 1.3. duae.semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE
13.10.21 10:10
1.4. caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
- caietul de sarcini (Formularul Nr.1) varianta WORD
13.10.21 10:10
1.2.1. anunt de participare.semnat.pdf 1.2.1. anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
18.10.21 15:51
Date:
18 Oct 2021, 09:00
Question's name:
documentatie
Question:
Solicitam sa modificati cerinta prevazuta la pct.9 si pct.10 (trebuie sa le comasati, sar nu sa fie stipulate ca cerinte aparte)din anuntul de participare deoarece contravine prevederilor art.22 alin.(3) lit. a) Legii nr.131/2015 care prevede ca (3) In cazul aplicarii unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achizitii publice de lucrari, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta are dreptul de a le solicita acestora, in functie de specificul, de volumul si de complexitatea lucrarilor ce urmeaza sa fie executate si numai in masura in care aceste informatii sint relevante pentru indeplinirea contractului, urmatoarele: a) lista lucrarilor similare executate in ultimii 5ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, in care sa se contina cel putin un contract de lucrari similare a carui valoare sa nu fie mai mica de 75% din valoarea viitorului contract SAU valoarea cumulata a tuturor contractelor executate in ultimul an de activitate sa fie egala ca sau mai mare decit valoare viitorului contract confirmata prin prezentarea contractelor de antrepriza sau subantrepriza,precum si procesele verbale de receptie la finalizarea lucrarilor .
Answer (18 Oct 2021, 15:47):
Va multumim, punctele 9 si 10 au fost comasate.
Question's name
Question
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".