1
Enquiry period
with 11.10.2021 17:34
to 20.10.2021 08:41
2
Bidding period
with 20.10.2021 08:41
to 23.10.2021 08:41
3
Auction
with 25.10.2021 15:00
to 25.10.2021 15:41
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 159 166,66 MDL
Period of clarifications: 11 Oct 2021, 17:34 - 20 Oct 2021, 8:41
Submission of proposals: 20 Oct 2021, 8:41 - 23 Oct 2021, 8:41

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mănuși și dezinfectanți

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
The contact person
Full name
Nina Muntean
Contact phone
022-578-994
Purchase data
Date created
11 Oct 2021, 17:34
Date modified
13 Oct 2021, 16:09
Achizitii.md ID
21045068
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Mănuși
Budget: 29166.66 MDL
Active
Lot nr. 2 - Dezinfectant
Budget: 130000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae_ro.semnat.pdf duae_ro.semnat.pdf
Bidding Documents
-
11.10.21 17:34
ds_echipament anticovid.docx
Bidding Documents
-
11.10.21 17:34
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
11.10.21 17:34
Date:
13 Oct 2021, 16:09
Question's name:
DUAE
Question:
Buna ziua. Va rugam sa anexati DUAE in format word.
Answer (13 Oct 2021, 16:22):
Bună ziua, formularul DUAE în format Word vă rugăm să îl descărcați de pe pagina web oficială a Agenției Achiziții Publice www.tender.gov.md, compartimentul Documente, rubrica Modele de documente achiziții publice sau la următorul link https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=121980&lang=ro (Ordinul nr. 72/2020 al Ministrului finanțelor cu privire la aprobarea formularului standard al Documentului unic de achiziții European)
Mănuși
Date:
14 Oct 2021, 12:10
Question's name:
Manusi
Question:
Buna ziua. Va rugam sa modificati specificatiile tehnice fata de Lotul MANUSI, prin exluderea solicitarii ca acestea sa fie PUDRATE, precum si solicitarea in partea ce tine de cantitatea manusilor in cutie. Va multumim.
Answer (15 Oct 2021, 13:45):
Bună ziua, Cu referire la excluderea cerinței „pudră” pentru mănuși, autoritatea contractantă stabilește specificațiile tehnice în documentația de atribuire în corespundere cu necesitățile acesteia (art. 37 alin. (4) din legea nr. 131/2015). Cerința ca mănușile să fie pudrate rezidă din raționamentul că sunt mai ușor de utilizat. În partea ce vizează cantitatea de mănuși indicată pentru 1 cutie, și anume de 50 de perechi se explică că 50 de perechi/cutie este echivalentul la 100 de bucăți de mănuși/cutie. Astfel, operatorii economici interesați urmează să depună oferta conform cerințelor prestabilite.
Mănuși
Date:
15 Oct 2021, 17:34
Question's name:
Manusi
Question:
Se vor accepta manusi din nitril sau vinil?
Answer (18 Oct 2021, 08:41):
Bună ziua. Conform documentației de atribuire se solicită mănuși din latex sau nitril.
Date:
18 Oct 2021, 09:16
Question's name:
Livrarea
Question:
Unde va fi locul de livrare?
Answer (18 Oct 2021, 10:30):
Bună ziua. Potrivit pct. 12 din Anunțul de participare, locul de livrare la sediul Comisiei Electorale Centrale - mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri nr. 119.
Date:
18 Oct 2021, 18:31
Question's name:
Termeni si conditii de achitare
Question:
Buna ziua. Care sunt conditiile si termenii de achitare?
Answer (19 Oct 2021, 09:07):
Bună ziua. Achitarea se va efectua în condiții generale: în termen de 20 de zile bancare din momentul livrării Bunurilor, prezentării facturii și semnării Actului de predare-primire a bunurilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.