+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 11.10.2021 15:09
to 27.10.2021 08:55
2
Bidding period
with 27.10.2021 08:55
to 08.11.2021 08:55
10 days left
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 1 700 000 MDL
Period of clarifications: 11 Oct 2021, 15:09 - 27 Oct 2021, 8:55
Submission of proposals: 27 Oct 2021, 8:55 - 8 Nov 2021, 8:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Servicii de curăţenie în instituţia medico-sanitară publică pentru anul 2022 conform cerințelor stipulate în Anuntul de participare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
The contact person
Full name
Aliona Turcanu
Contact phone
022275121
Fax
---
Purchase data
Date created
11 Oct 2021, 15:09
Date modified
21 Oct 2021, 9:47
Achizitii.md ID
21045046
CPV
90910000-9 - Servicii de curăţenie
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.docx
Bidding Documents
-
11.10.21 15:09
anexe .xlsx
Technical Specifications
-
11.10.21 15:09
documentație standart .docx
Bidding Documents
-
11.10.21 15:09
Date:
21 Oct 2021, 09:47
Question's name:
Valoarea estimativa
Question:
Buna ziua. Vrem sa ne raspundeti la urmatoarea neclaritate: Luind in considerare ultimele majorari salariale lucratorilor auxiliari in institutiile medicale, si anume cresterea salariului de baza cu 57% din data de 01.11.2021, de la 2800 la 3500. Pe linga acest fapt, inflatia anuala de 10% si luind ca baza calculul pe salariu a cistigatorului de anul trecut, prin suma estimativa de lei pe care ati propus-o dstra, favorizati compania care achita salariile in plic , tot odata valoarea estimativa propusa este pratic identica cu cea de 5 ani in urma , dar cheltuielile au crescut considerabil. Solicitarea noastra ar fi: Majorarea valorii estimative propusa de Dstra, fiind ca o contributie la lupta anticoruptie promovata de Partidul de Guvernamind PAS in frunte cu Presedentia RM si anume, Dna Maia Sandu.
Answer (22 Oct 2021, 09:38):
În conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 922 din 22 decembrie 2020 pentru modificarea punctului 1 din Hotărârea Guvernului nr. 165/2010 cu privire la cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real, din 1 ianuarie 2021, cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real (la întreprinderi, organizații, instituții cu autonomie financiară, indiferent de tipul de proprietate și forma de organizare juridică, în continuare – unități) se stabilește în mărime de 17,37 lei per oră sau 2935 de lei per lună, acesta calculat pentru un program complet de lucru în medie de 169 de ore lunar. Majorarea de 57%, care încă este în proiect, se referă doar la angajații instituțiilor medico-sanitare publice. Personalul Dvs este angajat în sectorul real și nu se încadrează ca personal al instituțiilor medico-sanitare publice. Ținem să menționăm, că grupul de lucru pentru fiecare an, ca și pentru anul 2022, la estimarea sumei de achiziție a ținut cont de următoarele: - Cuantumul minim garantat al salariului în sectorul real de la 1.01.2021 = 2935 lei, - Orarul de efectuare a curățeniei, indicat în anexele 1-11, - Numărul de angajați și funcțiile ocupate de personalul care execută serviciile de curățenie la moment în instituție, - Suprafața inclusă pentru prestarea serviciului de curățenie. Precizăm că față de 5 ani în urmă suprafața este în scădere cu 515,0 m2, valoarea estimativă fiind în creștere. Acest fapt demonstrează că pentru fiecare an s-a ținut cont de creșterile salariale, de inflație și de salariul minim garantat. În această perioadă de 5 ani au fost încheiate contracte de prestări servicii cu 4 operatori economici, la cel mai mic preț. Considerăm că insinuările sunt total nefondate.
Date:
21 Oct 2021, 09:48
Question's name:
teritoriului de amenajare
Question:
Punct 7. (Curăţenia în jurul blocului, teritoriului de amenajare în perioada septembrie -noiembrie în fiecare zi de vineri 15-20 minute pe săptămână, noiembrie-martie - la necesitate 15-20 minute pe săptămână, din martie-august – 1 dată la 2 săptămâni - 15-20 minute.) Câți metri pătrați există pentru curățarea zonei exterioare? Această lucrare trebuie curățată de service sau maturator trebuie inclus în calcul?
Answer (22 Oct 2021, 09:39):
Precizăm că conform p.7 „Curăţenia în jurul blocului, teritoriului de amenajare în perioada septembrie -noiembrie în fiecare zi de vineri 15-20 minute pe săptămână, noiembrie-martie - la necesitate 15-20 minute pe săptămână, din martie-august – 1 dată la 2 săptămâni - 15-20 minute” se va efectua pe un teritoriu de 4x25 metri=100m2. Concomitent, acest teritoriu este curățat de măturătorii instituției zilnic. Acest punct este aplicabil în caz când este o cădere masivă de frunze sau zăpadă, și nu se reușește operativ prin intervenția măturătorilor instituției.
Date:
21 Oct 2021, 09:58
Question's name:
Personal
Question:
De ce, atunci când modificați salariul minim pe țară, nu luați în considerare acest lucru atunci când formați valoarea estimată?
Answer (22 Oct 2021, 09:39):
La această întrebare răspunsul îl gasiți la întrebarea nr. 1 „valoarea estimativă”.
Date:
22 Oct 2021, 15:58
Question's name:
teritoriului de amenajare
Question:
În această perioadă, angajații care au ieșit la muncă (toamnă, iarnă) trebuie să curețe frunzele și zăpada. întrebare 1: Cine va oferi hainele corecte acestor angajați? Curățarea în zona exterioară nu este inclusă în instrucțiunile angajatului de curățenie pentru curățarea instituțiilor medicale, există o diferență în instrucțiunile de siguranță? Întrebarea 2: Cine va instrui angajații, Cine va fi responsabil în perioada în care aceștia nu sunt la locul de muncă?
Answer (22 Oct 2021, 17:04):
Hainele corecte pentru angajații care trebuie să curețe frunzele și zăpada sunt oferite de instituție. Angajații vor fi instruiți de inspectorul pe securitatea muncii. Personalul dat va fi la locul de muncă conform condițiilor contractului.
Date:
24 Oct 2021, 09:26
Question's name:
Reparatii
Question:
Punctul 6, reparații: în ce perioadă se va face reparația? Câți metri pătrați vor fi reparați?
Answer (25 Oct 2021, 08:53):
reparația se va efectua în perioada vară-toamnă, în una sau două secții
Date:
24 Oct 2021, 09:37
Question's name:
Vitralii
Question:
Câți metri pătrați de vitralii trebuie spălați pentru fiecare unitate?
Answer (25 Oct 2021, 08:55):
vitralii - 350m2
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".