1
Enquiry period
with 07.10.2021 10:15
to 12.10.2021 17:00
2
Bidding period
with 12.10.2021 17:00
to 18.10.2021 17:00
3
Auction
with 19.10.2021 15:00
to 19.10.2021 15:27
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 578 000 MDL
Period of clarifications: 7 Oct 2021, 10:15 - 12 Oct 2021, 17:00
Submission of proposals: 12 Oct 2021, 17:00 - 18 Oct 2021, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de instalare a iluminatului electric de interior, echipament electric de forță (inclusiv cu materialele necesare)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Full name
piotr secrieru
Contact phone
069497414
Purchase data
Date created
7 Oct 2021, 10:15
Date modified
11 Oct 2021, 13:29
Achizitii.md ID
21044961
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
солист1.pdf солист1.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
лист7.pdf лист7.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
лист10.pdf лист10.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
со лист2.pdf со лист2.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
лист3.pdf лист3.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
лист8.pdf лист8.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
лист11.pdf лист11.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
лист6.pdf лист6.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
anunț electricitate.pdf anunț electricitate.pdf
Bidding Documents
Anunț pentru agenți economici
7.10.21 10:15
лист1.pdf лист1.pdf
Bidding Documents
Desen grafic
7.10.21 10:15
лист5.pdf лист5.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
лист9.pdf лист9.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
со лист4.pdf со лист4.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
со лист3.pdf со лист3.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
лист4.pdf лист4.pdf
Bidding Documents
-Desen grafic
7.10.21 10:15
duae_ro.doc
Bidding Documents
-Document unic de achiziție european
7.10.21 10:58
documentatia_standard_lucrari.docx
Bidding Documents
Documentația standard
11.10.21 13:29
2-1-6-eef.f1 modificat licitatie.docx
Bidding Documents
Lista lucrărilor necesare de efectuat
11.10.21 13:29
Date:
8 Oct 2021, 08:25
Question's name:
Clarificari
Question:
Va rog, frumos, sa plasati documentatia standart, necesara cu formulare in format redactabil.
Answer (8 Oct 2021, 13:50):
Bună ziua, la solicitarea dvs documentația a fost plasată în format word
Lucrări de instalare a iluminatului electric interior
Date:
8 Oct 2021, 10:06
Question's name:
Schema
Question:
Buna ziua incarcati va rog schema la АВР
Answer (8 Oct 2021, 14:14):
Bună ziua la elaborarea ofertei rugăm să țineți cont de următoarele Se aplica modificari la volumul de lucrari incluse in proiect : I. Reteaua de forta. 1.1 Se exclude echipamentul de forta la alimentare si distribuire ВУ-3 deplin cu toata complectarea inclusa in proiect din motivul excluderii consumatorilor la ventilatie П1, П2, incalzire cu aer cald si dispozitivele de aer cald la porti У1-У8. 1.2 Se exclude sistemul de conectare, deconectare automatizata a alimentarii de forta АВР. 1.3 Ventilatoarele В1,В2,В3 se alimenteaza de la distribuitoarele existente ВУ1 –ВУ2. II. Sistemul de iluminare. 2.1 Cantitatea de iluminatoare LED in blocul spalatoriei se micsoreaza de la 33 unitati la 24 cite 8 la fiecare linie de iluminare. 2.2 In incaperile auxiliare cu exceptia dusului se instaleaza iluminatoare LED pentru conditii obisnuite. III. Deviz de cheltuieli. 3.1 Toate lucrarile, materialele, echipamentul si utilajul incluse in formularul F1 care se refera la aplicarea modificarilor in proiect la reteaua de forta si iluminare nu se includ in Oferta Devizului.
Date:
8 Oct 2021, 16:09
Question's name:
Clarificari la raspuns
Question:
Va rugam sa atasati la documentatia de concurs formularul F1 cu toate modificarile mentionate mai sus.
Answer (11 Oct 2021, 13:34):
Bună ziua, vă aducem la cunoștință că au fost modificate și încărcate în sistem Formularul privind lista lucrărilor necesare de efectuat cît și caietul de sarcini nou. Rugăm să țineți cont de modificările menționate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.