+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

Status Cancelled
Estimated value without VAT 255 147 MDL
Period of clarifications: 6 Oct 2021, 15:28 - 11 Oct 2021, 14:00
Submission of proposals: 11 Oct 2021, 14:00 - 15 Oct 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

CONFORM SPECIFICAȚIEI TEHNICE DIN ANUNȚULUI DE PARTICIPARE.
Produs in coditii de fabrică, de calitate impecabila. Cu ieșirea la fața locului p/u clarificarea detaliilor și luarea măsurărilor. Livrarea (în termen de 20 zile la sediul instituției), montarea și instalarea mobilei din contul operatorului economic, conform cerințelor instituțiilor de învățământ. Mobilierul confecționat urmează a fi etichetat cu simbolul şi denumirea firmei şi însoțit de caracteristicile tehnice. Garanţie – 2 ani.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
modificarea sumei și cantității
Date of cancellation
11 Oct 2021, 14:48
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Fax
---
Purchase data
Date created
6 Oct 2021, 15:28
Date modified
11 Oct 2021, 15:42
Achizitii.md ID
21044927
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".