1
Enquiry period
with 04.10.2021 12:10
to 14.10.2021 14:43
2
Bidding period
with 14.10.2021 14:43
to 19.10.2021 14:43
3
Auction
with 20.10.2021 15:00
to 20.10.2021 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 269 800 MDL
Period of clarifications: 4 Oct 2021, 12:10 - 14 Oct 2021, 14:43
Submission of proposals: 14 Oct 2021, 14:43 - 19 Oct 2021, 14:43

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Reţele
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Grenoble 106
Web site
---
The contact person
Full name
Larisa Crăciun
Contact phone
+37322403125
Purchase data
Date created
4 Oct 2021, 11:59
Date modified
5 Oct 2021, 11:39
Achizitii.md ID
21044847
CPV
32400000-7 - Reţele
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Paravan de protecție în rețea
Technical Specifications
anunț de participare
4.10.21 12:10
duae_ro_Paravan de protecție
Technical Specifications
DUAE
5.10.21 09:20
Documentația standart Paravan de protecție
Technical Specifications
documentația standart
5.10.21 11:39
Paravan de protecție în rețea (Firewall)
Date:
4 Oct 2021, 15:34
Question's name:
Termen de garantie si suport.
Question:
Buna ziua! Vă rugăm să indicați garanția necesară și perioada de asistență pentru echipamentul solicitat. Multumim.
Answer (5 Oct 2021, 15:37):
Conform caietului de sarcini, la ”Garanție și suport”, Soluția va beneficia de minimum 1 an de suport, ce va include: . Suport tehnic din partea producătoruIu 7 zile pe săptămână,24 de ore pe zi . Înlocuirea echipamentului în caz de defecțiune hardware fără costuri suplimentare pentru beneficiar . Update firmware versiuni minore și majore . Update-uri automate de semnături pentru: controlul aplicafiei, IPS și anti-virus . Acces la următoarele servicii: sandbox în cloud, web filter și antispam
Date:
4 Oct 2021, 16:21
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua, Va rog sa completati prezemta procedura cu toate actele aferente. Multumesc.
Answer (5 Oct 2021, 15:36):
Deja sunt
Date:
4 Oct 2021, 16:28
Question's name:
Clarificari
Question:
Va rog sa clarificati daca procurarea si configurarea solutiei de Firewall pentru necesitati proprii va fi acceptata ca dovada experientei specifice in livrarea bunurilor?
Answer (5 Oct 2021, 15:37):
Conform caietului de sarcini, la ”Garanție și suport”, Soluția va beneficia de minimum 1 an de suport, ce va include: . Suport tehnic din partea producătoruIu 7 zile pe săptămână,24 de ore pe zi . Înlocuirea echipamentului în caz de defecțiune hardware fără costuri suplimentare pentru beneficiar . Update firmware versiuni minore și majore . Update-uri automate de semnături pentru: controlul aplicafiei, IPS și anti-virus . Acces la următoarele servicii: sandbox în cloud, web filter și antispam
Date:
5 Oct 2021, 15:43
Question's name:
Clarificare
Question:
Ati omis raspunsul pentru intebarea de mai jos: Va rog sa clarificati daca procurarea si configurarea solutiei de Firewall pentru necesitati proprii va fi acceptata ca dovada experientei specifice in livrarea bunurilor?
Answer (6 Oct 2021, 09:56):
* Ofertantul are drepturi legale de a comercializa echipamentul respectiv pe teritoriul Republicii Moldova; este un distribuitor autorizat sau partener al producătorului de echipamente * Ofertantul are stabilite toate procedurile logistice pentru a livra echipamentul de la producător până la beneficiar * Ofertantul este autorizat de producător să efectueze deservirea tehnică a echipamentului pe perioada de garanție sau are stabilite canale de deservire direct cu producătorul
Date:
8 Oct 2021, 10:58
Question's name:
Clarificari
Question:
Va rog sa atasati caietul de sarcini in format Word.
Answer (12 Oct 2021, 14:42):
Dacă platforma îmi va permite, le voi atașa. Vă mulțumim pentru înțelegere
Date:
8 Oct 2021, 11:04
Question's name:
Clarificari
Question:
De asemenea solicitam atașarea formularelor 4.1, 4.2 si DUAE in varianta Word completate de catre autoritatea contractanta.
Answer (12 Oct 2021, 14:43):
Dacă platforma îmi va permite, le voi atașa. Vă mulțumim pentru înțelegere
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".