1
Enquiry period
with 29.09.2021 15:41
to 11.10.2021 09:00
2
Bidding period
with 11.10.2021 09:00
to 18.10.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 5 833 333,33 MDL
Period of clarifications: 29 Sep 2021, 15:41 - 11 Oct 2021, 9:00
Submission of proposals: 11 Oct 2021, 9:00 - 18 Oct 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1) Cerințele pentru setul de produse alimentare a donatorului de sânge va asigura:
a) lichide în volum de cel puțin 1,0 lit.;
b) valoarea nutritivă de proteine în cantitate nu mai puțin de 100 gr;
c) valoarea energetică de calorii în cantitate nu mai puțin de 1500 kcal.
2) Va include obligatoriu:
a) 4 componente;
b) 1 (una)sau mai multe poziții din componentă.
1. Componenta I, lichide în volum de cel puțin 1,0 lit., ambalat în ambalaj Tetrapak:
a) suc din mere, fără adaus de zahăr;
b) suc din mere si struguri, fără adaus de zahăr;
c) suc din struguri, fără adaus de zahăr;
2. Componenta II, produse bogate în proteine, ambalate în ambalaj de tinichea, nu mai mult de 1 unitate per poziție din componentă:
a) conservă de carne în bucăți, de vită înăbușită, de pasăre (pui, găină, curcan) în suc propriu, nu va conține ciorici, substanțe gelatinoase și soia, în cantitate nu mai puțin de 300g;
b) conservă de peste (ton, hering, sardinela, macrou, sardina), în suc propriu si/sau cu adaos de ulei, în cantitate nu mai puțin de 160g;
c) conservă de fasole, în suc propriu, în cantitate nu mai puțin de 300g.
3. Componenta III, produse bogate în glucide, nu mai mult de 2 unități per poziție din componentă:
a) ciocolată cu conținut de cacao nu mai puțin de 70%, în cantitate nu mai puțin de 100g;
b) halva, în cantitate nu mai mult de 200g;
c) fructe uscate, fără sâmbure, în amestec sau separat, în cantitate de cel puțin 250g.
4. Componenta IV, produse bogate în vitamine si substanțe minerale, nu mai mult de 1 unitate per poziție din componentă:
a) conservă aperitiv de legume, în cantitate de cel puțin 350g;
b) conservă legume tocate, în cantitate de cel puțin 350g;
conservă ragu de legume, în cantitate de cel puțin 350g.
3) Setul va fi livrat în pungă pentru produse alimentare, câte o pungă pentru fiecare set, prețul pungii se va include în costul setului cu prezentarea declarației privind oferirea pentru fiecare set alimentar a câte 1 (una) pungă din material bioregenerabil, conform cerințelor prevederilor art. 201 al Legii nr. 231 din 23.09.2010 cu privire la comerțul interior*, care va asigura volumul și rezistența la greutatea produselor alimentare ofertate;
4) Eticheta produselor alimentare ofertate la componenta III, poziția c) va include următoarele informații obligatorii: caracteristicile produsului alimentar precum natura, identitatea, proprietățile, compoziția, cantitatea, metoda de producție, data expirare produs, țara de origine, numele și adresa producătorului, numărul lotului/partidei, condiții de păstrare;
6) Costul setului va fi conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1240 din 27 octombrie 2006 cu privire la aprobarea normelor de asigurare cu produse alimentare, medicamente și consumabile a bolnavilor (maturi și copii), precum și a normelor de compensare a donatorilor de sânge și componente sangvine și alimentația lor (100 lei/set). Important!!! Setul va fi livrat lunar, în tranșe, prima tranșă începând cu 10.01.2022 și va constitui 7000 seturi.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
The contact person
Full name
Beiu Svetlana
Contact phone
022-10-90-70
Purchase data
Date created
29 Sep 2021, 15:32
Date modified
30 Sep 2021, 11:25
Estimated value (without VAT)
5 833 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21044739
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Contract period
1 Jan 2022 15:37 - 30 Dec 2022 15:37
List of positions
1)
Title
set pentru alimentarea donatorilor de sânge uman pentru anul 2022 CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 70000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Costodar Impex SRL

Normalized price: 5 833 333,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Moravix

Normalized price: 5 833 333,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Cerc

Normalized price: 5 833 333,33 MDL
Status: Winner
Reason: Grupului de lucru responsabil de achiziții la Centrul Național de Transfuzie a Sângelui nr. ocds-b3wdp1-MD-1632918819672/001 din 21.10.2021 a decis a desemna câștigătoare oferta SRL Cerc care a acumulat punctajul maxim de 238,30 puncte. Grupul de lucru responsabil de achiziții al Centrului Național de Transfuzie a Sângelui a constatat că: În urma examinării documentelor anexate la ofertă prezentată de către operatorul economic SRL Moravix sa constatat faptul, că conform pct. 35.1. al Anunțului de participare autoritatea contractantă a stabilit că ”Garanţia pentru ofertă: va fi în valoare de 2,00% din valoarea ofertei cu TVA”, respectiv egală cu suma de 140000,00 lei, totodată, autoritatea contractantă a stabilit că suma garanției pentru ofertă de la achiziția nr. ocds-b3wdp1-MD-1628171009159 din 10 septembrie 2021 va fi luată în calcul pentru stabilirea valorii garanției pentru ofertă. Operatorul economic SRL Moravix a atașat în SIA RSAP ordinul de plată nr. 1 din 09 septembrie 2021 cu suma de 35000,00 lei care este cu 105000,00 lei mai mică decât suma stabilită de către autoritatea contractantă, motiv din care a fost descalificat.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

MELTAN SRL

Normalized price: 5 833 333,33 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications