+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 27.09.2021 11:44
to 08.10.2021 10:30
2
Bidding period
with 08.10.2021 10:30
to 18.10.2021 14:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 5 460 000,19 MDL
Period of clarifications: 27 Sep 2021, 11:44 - 8 Oct 2021, 10:30
Submission of proposals: 8 Oct 2021, 10:30 - 18 Oct 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Fax
---
Purchase data
Date created
27 Sep 2021, 11:44
Date modified
28 Sep 2021, 11:29
Achizitii.md ID
21044652
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
an8_69.docx
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
an13_69.docx
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
an12_69.docx
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
an15_69.docx
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
cs poinița veselă reparație.zip
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
anexa14_69.rtf
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
an17_69.docx
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
an16_69.docx
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
ordin mf nr. 69 documentației standard.docx
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
an10_69.docx
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
an9_69.docx
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
27.09.21 11:44
anunț de participare nou to poienița veselă .docx
Bidding Documents
-
28.09.21 11:29
Date:
27 Sep 2021, 14:12
Question's name:
Documentatia
Question:
Buna ziua, anuntul este gresit, este postat anuntul Lucrari de constructie in cadrul TO Alunelul
Answer (27 Sep 2021, 14:26):
mersi. s-a modificat
Date:
27 Sep 2021, 14:28
Question's name:
Documentatia
Question:
Dupa modificare nu se deschide documentul, scrie ca este eroare
Answer (27 Sep 2021, 14:43):
încercați încodată. încercați să solvați document pe calculator.
Date:
28 Sep 2021, 11:00
Question's name:
Documentatia standart
Question:
Buna ziua, referitor la anunt nici nu vrea sa se salveze in calculator, scrie sa documentul lipseste in server
Answer (28 Sep 2021, 11:31):
am încărcat din nou anunț/ încercați încodată
Date:
1 Oct 2021, 10:55
Question's name:
Cietul de sarcini
Question:
Buna ziua, devizul arhitectura, pozitiile 1, 4, 6 se repetă cu aceeeași norma, este greseala ?
Answer (4 Oct 2021, 09:00):
nu este greșeală
Date:
1 Oct 2021, 11:14
Question's name:
Cietul de sarcini
Question:
Devizul arhitectura, Pardoseli tip P3 pozitiile 26 strat suport, pozitia 37 merge cu k=2 normal trebuie sa mearga cu minus ? -35,50?
Answer (4 Oct 2021, 09:03):
conform caietului de sarcini. nu trebuie cu minus.
Date:
1 Oct 2021, 16:17
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Devizul Lucrari de constructie a bazei de odihna Poz 238 ati modificat din lemn in Profnastil dar nati indicat daca excludem pozitiile cu lemn si adaugam pozitie cu profnastil, va rugam sa indicat care pozitii se exclud din pozitia 238
Answer (8 Oct 2021, 10:03):
lemnul rămâne și se include profnastil 0,4 mm cu norma 1,15
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".