1
Enquiry period
with 24.09.2021 11:40
to 28.09.2021 12:00
2
Bidding period
with 28.09.2021 12:00
to 07.10.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 625 000 MDL
Period of clarifications: 24 Sep 2021, 11:40 - 28 Sep 2021, 12:00
Submission of proposals: 28 Sep 2021, 12:00 - 7 Oct 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

„Reparația capitală a învelișului pietonal din str.Ștefan cel Mare (de la "Casa Ofițerilor" pînă la str. N.Testemițanu)”, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
24 Sep 2021, 17:30
Estimated value (without VAT)
1 625 000 MDL
Achizitii.md ID
21044595
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Ștefan cel Mare din mun.Bălți
Contract period
18 Oct 2021 03:00 - 31 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
„Reparația capitală a învelișului pietonal din str.Ștefan cel Mare (de la "Casa Ofițerilor" pînă la str. N.Testemițanu)”, conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți î CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_lucrari.semnat
Bidding Documents
documentatia standard - formulare, contract-model
24.09.21 11:40
Anunt de participare - trotuar str. Stefan cel Mare.semnat
Bidding Documents
anunt de participare
24.09.21 11:40
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
24.09.21 11:40
Caiet de sarcini str. St. cel Mare de la Casa Ofiterilor pina la str. N. Testemiteanu
Bidding Documents
caiet de sarcini, listat cu cantitati
24.09.21 11:40
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
24.09.21 11:40
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE
24.09.21 11:40
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE
24.09.21 11:40
Caiet de sarcini str. St. cel Mare de la Casa Ofiterilor pina la str. N. Testemiteanu.semnat
Bidding Documents
caiet de sarcini, listat cu cantitati
24.09.21 11:40
Forma nr.5.semnat
Bidding Documents
forma nr.5
24.09.21 11:40
Forma nr.5
Bidding Documents
forma nr.5
24.09.21 11:40
documentatia_standard_lucrari
Bidding Documents
documentatia standard - formulare, contract-model
24.09.21 11:40
corect -modificat - forma nr.5
Bidding Documents
modificare volume - forma nr.5
24.09.21 17:30
corect -modificat - forma nr.5.semnat
Bidding Documents
modificare volume - forma nr.5
24.09.21 17:30

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Danlevita

Normalized price: 1 471 364,37 MDL
Status: Winner
Reason: Comentarii: Au fost examinate totalmente documentele ofertei cu cel mai mic preț SRL ”Danlevita”. Operatorul economic SRL ”Danlevita” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit devizele, graficul de executare, declarațiile şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL „Danlevita” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. În urma solicitării clarificărilor din partea autorității contractante, operatorul economic a suplimentat informația despre experiența similară și a oferit garanții cu referire la dirigintele de șantier pentru lucrările achiziționate. Clarificările oferite se anexează pe platforma electronică.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Nostalitserv-Prim SRL

Normalized price: 1 533 952,24 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul examinarii ofertelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 1 573 272,18 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul examinarii ofertelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Aflux-Prim

Normalized price: 1 973 412,68 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul examinarii ofertelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications