+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 22.09.2021 13:07
to 04.10.2021 12:30
2
Bidding period
with 04.10.2021 12:30
to 13.10.2021 12:30
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 424 150 MDL
Period of clarifications: 22 Sep 2021, 13:07 - 4 Oct 2021, 12:30
Submission of proposals: 4 Oct 2021, 12:30 - 13 Oct 2021, 12:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Produse alimentare conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Boli Infecțioase ,,Toma Ciorbă’’ pentru anul 2022, fructe și legume pentru simestru I anul 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bul.Ştefan Cel Mare 163
Web site
---
The contact person
Full name
Marin Pinzari
Contact phone
078912354
Fax
---
Purchase data
Date created
22 Sep 2021, 13:07
Date modified
23 Sep 2021, 15:23
Achizitii.md ID
21044506
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lotul 1 Produse crupoase
Budget: 102300.0 MDL
Active
Lotul 2 Produse lactate
Budget: 446900.0 MDL
Active
Lotul 3 Legume și fructe
Budget: 51600.0 MDL
Active
Lotul 4 Pîine
Budget: 118500.0 MDL
Active
Lotul 5 Carne de vită
Budget: 108000.0 MDL
Active
Lotul 6 Carne de porc
Budget: 20000.0 MDL
Active
Lotul 7 Carne de pasăre
Budget: 205000.0 MDL
Active
Lotul 8 Conserve
Budget: 18900.0 MDL
Active
Lotul 13 Ouă de găină
Budget: 30600.0 MDL
Active
Lotul 14 Crenvuști
Budget: 147700.0 MDL
Active
Lotul 16 Pește
Budget: 21000.0 MDL
Active
Lotul 17 Suc
Budget: 26700.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
anunt de participare pdf.pdf anunt de participare pdf.pdf
Bidding Documents
-
22.09.21 13:07
documente produse alim 22 tc.docx
Bidding Documents
-
22.09.21 13:07
caiet pr. 2022ttt.docx
Bidding Documents
-
22.09.21 13:07
duae.docx
Bidding Documents
-
22.09.21 13:07
Date:
23 Sep 2021, 15:23
Question's name:
Garanţia pentru ofertă
Question:
Buna ziua! 1. Spuneti va rog, garantia p-u oferta, pot prezentam ordin de plata sau emisia de o banca? In documentatia standart indica, sau prin transfer. 2. Termin de valabilitatea ofertelor, in anunt in tabla indica 45 zile dar la documentatia 90 zile. Unde corect informatia?
Answer (24 Sep 2021, 10:32):
Buna, termenul de valabilitate a ofertelor este 90 de zile, transferul pentru garantie poate fie efectuat pe ambele metode.
Lotul 4 Pîine
Date:
24 Sep 2021, 11:01
Question's name:
Вопрос
Question:
Dar nui așa pîine cum la voi în anunț de participare - Pîine de secară calitatea superioară. În Hotărîre Nr.775 din 03.07.2007 cu privire la aprobarea Cerințelor Produse de panificație și paste făinoase. Pâine din amestec din făină de grâu c. I sau II şi făină de secară?
Answer (24 Sep 2021, 14:45):
Vă rog prezetati pâine din amestec din făină de grâu caliatea I cu făină de secară.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".