1
Enquiry period
with 17.09.2021 15:14
to 01.10.2021 14:00
2
Bidding period
with 01.10.2021 14:00
to 05.10.2021 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 574 359,91 MDL
Period of clarifications: 17 Sep 2021, 15:14 - 1 Oct 2021, 14:00
Submission of proposals: 1 Oct 2021, 14:00 - 5 Oct 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
17 Sep 2021, 15:14
Date modified
28 Sep 2021, 15:46
Achizitii.md ID
21044390
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare nou .docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
an12_69.docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
an8_69.docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
an17_69.docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
an16_69.docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
an10_69.docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
an9_69.docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
an15_69.docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
anexa14_69.rtf
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
an13_69.docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
ordin mf nr. 69 documentației standard.docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
an2_69.docx
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
CS acoperis f1gim 68.rtf
Bidding Documents
-
17.09.21 15:14
Date:
28 Sep 2021, 15:46
Question's name:
documetatia de calificare
Question:
Transfer bancar (garantie bancara 1%) rechizitele bancare va rog anexati ori indicati in anuntul de participare.
Answer (28 Sep 2021, 16:04):
rechizite pe care trebuie să faceți transfer sunt indicate în anunț la documente pct. 9 Beneficiarul plăţii: Direcţia Educaţie, Tineret şi Sport al sectorului Botanica Denumirea Băncii: Ministerul Finanțelor – Trezoreria de Stat Codul fiscal: 1007601010448 Contul de decontare/trezorerial: MD87TRPCDV518410A00780AA
Date:
29 Sep 2021, 15:32
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz. 9 CE43B publicati resursele
Answer (1 Oct 2021, 13:46):
resursele sunt conform poziției din baza normativă
Date:
29 Sep 2021, 15:33
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz. 10 RPCE publicati resursele
Answer (1 Oct 2021, 13:46):
resursele sunt conform poziției din baza normativă
Date:
29 Sep 2021, 15:34
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz.40 indicati marca betonului
Answer (1 Oct 2021, 13:46):
Beton B15
Date:
29 Sep 2021, 15:34
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz. 52-53 publicati resursele
Answer (1 Oct 2021, 13:47):
resursele sunt conform poziției din baza normativă
Date:
29 Sep 2021, 15:35
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
poz. 65,66 publicati resursele
Answer (1 Oct 2021, 13:47):
resursele sunt conform poziției din baza normativă
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.