Select the type of procedure
1
Enquiry period
with 15.09.2021 14:59
to 24.09.2021 15:00
to 24.09.2021 15:00
2
Bidding period
with 24.09.2021 15:00
to 01.10.2021 11:00
to 01.10.2021 11:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
580 000 MDL
Period of clarifications:
15 Sep 2021, 14:59 - 24 Sep 2021, 15:00
Submission of proposals:
24 Sep 2021, 15:00 - 1 Oct 2021, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de pază
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Sep 2021, 14:42
Date modified
21 Sep 2021, 12:31
Achizitii.md ID
21044296
MTender ID
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lotul nr. 1: Servicii de pază fizică (Obiectivul din str. Vasile Lupu 18); CPV: 79713000-5
Budget: 300860.0 MDL
Active
Lotul nr. 2: Servicii de pază fizică (Obiectivul din str. Armenească 37/1), CPV: 79713000-5
Budget: 252720.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
21 Sep 2021, 12:31
Question's name:
in privinta termenului de prestare
Question:
Toate achizitiile publice de paza care au trecut data de 31 decembrie al anului curent nu au putut fi puse in exectuie deoarece ele pot fi prestate pina la sfarsitul anului , Institutia este sigura de faptul ca contractul va putea fi prestat pina in octombrie 2022 dar nu pina la 31 decembrie 2021 ?
Answer (24 Sep 2021, 10:51):
Autoritatea contractantă va acționa în conformitate cu legislația în vigoare.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".
Document successfully signed
OK