Select the type of procedure
Commercial procurement
21044234
1
Enquiry period
with
14.09.2021 14:34
to 24.09.2021 13:00
to 24.09.2021 13:00
2
Bidding period
with
24.09.2021 13:00
to 06.10.2021 13:00
to 06.10.2021 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
765 000 MDL
Period of clarifications:
14 Sep 2021, 14:34 - 24 Sep 2021, 13:00
Submission of proposals:
24 Sep 2021, 13:00 - 6 Oct 2021, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație capitală a sediului Procuraturii raionului Nisporeni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Sep 2021, 14:34
Date modified
15 Sep 2021, 10:34
Achizitii.md ID
21044234
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a sediului Procuraturii raionului Nisporeni
Budget: 765000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare (6).semnat.pdf
anunț de participare (6).semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
14.09.21 14:34
documentația standard (3).semnat.pdf
documentația standard (3).semnat.pdf
Bidding Documents
documentația standard
14.09.21 14:34
caiet de sarcini nisporeni.rtf
Documents history
-
caiet de sarcini nisporeni.rtf
ID: 9f3ec065-5fcd-44b6-a6cb-26e026999cc4
Technical Specifications
-
caiet de sarcini (1) (1).semnat.pdf
caiet de sarcini (1) (1).semnat.pdf
ID: 9f3ec065-5fcd-44b6-a6cb-26e026999cc4
Technical Specifications
Technical Specifications
caiet de sarcini
15.09.21 10:34
Date:
15 Sep 2021, 10:17
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, in caietul de sarcini obiectul achizitiei este scris "Reconstructia cladirii administrative de tip P si
proiectarea anexei de tip P pe terenul cu nr. cad. 3101219.084, situata pe str.
Igor Sevciuc, nr.5, or. Criuleni (2-1-1 SA)". S-a comis o eroare?
Answer (15 Sep 2021, 10:36):
Buna ziua. Documentul atasat a fost shimbat.
Date:
15 Sep 2021, 14:12
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, pozitia 15 indicati va rog cantitatea de coltare de aluminiu necesare
Answer (16 Sep 2021, 09:14):
Buna ziua. Agentul economic de sinestătător indică inclusiv coltarele din aluminiu folosite pe parcursul efectuării lucrărilor de tencuieli cu amestec uscat.
Date:
15 Sep 2021, 14:14
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, pozitia 47 specificati va rog ce este necesar uscator de miini sau distribuitor de sapun lichid
Answer (16 Sep 2021, 09:16):
Buna ziua. Uscator de miini
Date:
15 Sep 2021, 14:15
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, pozitia 56 indicati tipul corpului de iluminat
Answer (16 Sep 2021, 09:17):
Buna ziua. Plafoane simple.
Date:
15 Sep 2021, 14:16
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, pozitiile 57 si 58 indicati va rog tipul automatele necesare de montat
Answer (16 Sep 2021, 09:18):
Buna ziua. Conform condițiilor caietului de sarcini.
Date:
15 Sep 2021, 14:17
Question's name:
Garantie bancara
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Answer (15 Sep 2021, 15:34):
Autoritatea contractantă: Procuratura Generală a Republicii Moldova reprezentată prin Procurorul General, Alexandr STOIANOGLO Adresa poștală: Republica Moldova: mun. Chișinău bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 73, Cod IBAN: MD17TRPCAA518410B00407AA Banca: Ministerul Finanțelor-Trezoreria de stat Cod bancă: TREZMD2X Cod fiscal: 1006601003865
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK