1
Enquiry period
with 13.09.2021 14:01
to 14.10.2021 12:00
2
Bidding period
with 14.10.2021 12:00
to 15.11.2021 12:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 16 000 000 MDL
Period of clarifications: 13 Sep 2021, 14:01 - 14 Oct 2021, 12:00
Submission of proposals: 14 Oct 2021, 12:00 - 15 Nov 2021, 12:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de digitizare a arhivei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
The contact person
Full name
Ciburciu Tatiana
Contact phone
069128288
Purchase data
Date created
13 Sep 2021, 13:17
Date modified
1 Oct 2021, 11:28
Estimated value (without VAT)
16 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21044187
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Contract period
17 Nov 2021 11:26 - 30 Dec 2023 18:00
List of positions
1)
Title
Servicii de digitizare a arhivei CPV: 79900000-3 - Miscellaneous business and business-related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard.docx.semnat-1.pdf documentatia_standard.docx.semnat-1.pdf
Bidding Documents
Documentația de atribuire
13.09.21 14:01
declaratie.semnat-1.pdf declaratie.semnat-1.pdf
Bidding Documents
Declarație
13.09.21 14:01
anunt_participare_modificat.semnat-1.pdf anunt_participare_modificat.semnat-1.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
1.10.21 11:25
duae_modificat.semnat-1.pdf duae_modificat.semnat-1.pdf
Bidding Documents
DUAE
1.10.21 11:25
caiet de sarcini_modificat.semnat-1.pdf caiet de sarcini_modificat.semnat-1.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
1.10.21 11:25

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Zipper Services

Normalized price: 13 667 620 MDL
Status: Winner
Reason: Pretul cel mai scazut si corespunde tuturor cerintelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Esempla Systems

Normalized price: 14 300 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Servicii de digitizare a arhivei
Date:
21 Sep 2021, 17:43
Question's name:
Garantie bancara
Question:
Va rugam sa precizati daca garantia bancara poate fi depusa de catre oricare din partenerii unei asocieri.
Answer (22 Sep 2021, 14:43):
DA
Servicii de digitizare a arhivei
Date:
21 Sep 2021, 17:53
Question's name:
Acceptanta si plata serviciilor
Question:
Va rugam sa specificati cum va avea lor acceptanta si plata serviciilor avand in vedere termenul proiectului de 20 luni, faptul ca oferta se face pentru 1 singura pozitie "servicii digitizare arhiva", iar achitarea se va efectua prin transfer bancar, în termen de 20 zile lucrătoare, după prestarea serviciilor și prezentarea facturii fiscale și actelor de predare-primire a acestora.
Answer (22 Sep 2021, 15:43):
Conform caietul de sarcini, Compartimentul Cerințe față de planul de implementare p.152 prevede urmatoarele: Prestatorul va elabora un plan de implementare care va prevedea principalele etape. Planul de lucru va oferi o imagine clară a modului în care Ofertantul intenționează să implementeze activitatea de digitizare cu menționarea tuturor resurselor, bugetului și programului activităților care urmează a fi realizate, precum și a termenelor de realizare.
Servicii de digitizare a arhivei
Date:
23 Sep 2021, 11:59
Question's name:
Experienta similara
Question:
Buna ziua. Va rugam sa precizati daca, in cazul unei asocieri cu o companie externa, partenerul local trebuie sa detina experienta in digitizare si sa aiba personal calificat in acest sens, asa cum este solicitat in caietul de sarcini?
Answer (24 Sep 2021, 17:12):
In conformitate cu IPO 17. Calificarea candidaților în cazul asocierii 17.1. În cazul unei asocieri, cerințele solicitate pentru îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție referitoare la capacitatea de exercitare a activității profesionale și cele referitoare la eligibilitatea ofertantului sau candidatului, trebuie îndeplinite de către fiecare asociat. Criteriile referitoare la situația economică și financiară și cele referitoare la capacitatea tehnică și profesională pot fi îndeplinite prin cumul proporțional sarcinilor ce revin fiecărui asociat. Criteriile privind cifra de afaceri, în cazul unei asocieri, cifra de afaceri medie anuală luată în considerare va fi valoarea generală, rezultată prin însumarea cifrelor de afaceri medii anuale corespunzătoare fiecărui membru al asocierii. În cazul unei asocieri, cerințele privind standardele de asigurare a calității și standardele de protecție a mediului, trebuie îndeplinite de fiecare membru al asocierii.
Servicii de digitizare a arhivei
Date:
23 Sep 2021, 12:35
Question's name:
Experienta similara
Question:
Va rugam sa precizati daca compania din Republica Moldova trebuie sa detina experienta similara solicitata in caietul de sarcini sau este suficient sa fie inregistrata in R. Moldova?
Answer (24 Sep 2021, 17:12):
In conformitate cu IPO 17. Calificarea candidaților în cazul asocierii 17.1. În cazul unei asocieri, cerințele solicitate pentru îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție referitoare la capacitatea de exercitare a activității profesionale și cele referitoare la eligibilitatea ofertantului sau candidatului, trebuie îndeplinite de către fiecare asociat. Criteriile referitoare la situația economică și financiară și cele referitoare la capacitatea tehnică și profesională pot fi îndeplinite prin cumul proporțional sarcinilor ce revin fiecărui asociat. Criteriile privind cifra de afaceri, în cazul unei asocieri, cifra de afaceri medie anuală luată în considerare va fi valoarea generală, rezultată prin însumarea cifrelor de afaceri medii anuale corespunzătoare fiecărui membru al asocierii. În cazul unei asocieri, cerințele privind standardele de asigurare a calității și standardele de protecție a mediului, trebuie îndeplinite de fiecare membru al asocierii.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications