+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 10.09.2021 18:00
to 22.09.2021 15:00
3 days left
2
Bidding period
with 22.09.2021 15:00
to 08.10.2021 15:30
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 40 324 475 MDL
Period of clarifications: 10 Sep 2021, 18:00 - 22 Sep 2021, 15:00
Submission of proposals: 22 Sep 2021, 15:00 - 8 Oct 2021, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Lucrări de reconstrucție a căminului nr. 1 cu supraetajarea unui nivel suplimentar și mansardă, din str. Malina Mică 68/1 (tranșa I) conform Documentației standard atașate
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Ciorba
Contact phone
022-205265
Fax
---
Purchase data
Date created
10 Sep 2021, 18:00
Date modified
13 Sep 2021, 10:11
Achizitii.md ID
21044160
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
10.09.21 18:00
documentatia standar licitatie lucrari.docx
Bidding Documents
-
10.09.21 18:00
anexa nr. 23+formularul de deviz nr.1.docx
Bidding Documents
-
10.09.21 18:00
anunt de participare.docx
Bidding Documents
-
10.09.21 18:00
Date:
13 Sep 2021, 10:11
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua de ce a fost anulata licitatia prima data ?
Answer (13 Sep 2021, 11:42):
Buna ziua! In SIA RSAP (MTender) este indicat motivul anulării - au fost depuse doar oferte inacceptabile.
Date:
15 Sep 2021, 09:15
Question's name:
Răspuns (13 sept 2021, 11:42):
Question:
Prin ce au fost inacceptabile
Date:
17 Sep 2021, 09:46
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua. Dat fiind faptul ca legislagia RM in domeniul achizitiilor publice prevede mai multe forme de constituire a garantiei pentru oferta (HG638/2020 Art.126 - Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante; 3) cauțiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii.), propunem Autoritatii Contractante acceptarea garantiei pentru oferta sub forma de scrisoare sau polita de asigurare de la companiile de asigurari din RM. Multumim!
Question's name
Question
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".