+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 13.09.2021 16:35
to 27.09.2021 16:00
3 days left
2
Bidding period
with 27.09.2021 16:00
to 22.10.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 115 151 610 MDL
Period of clarifications: 13 Sep 2021, 16:35 - 27 Sep 2021, 16:00
Submission of proposals: 27 Sep 2021, 16:00 - 22 Oct 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Reconstrucția Penitenciarului nr.5, municipiul Cahul
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Leu Mariana
Contact phone
022409715
Fax
---
Purchase data
Date created
13 Sep 2021, 16:35
Date modified
16 Sep 2021, 15:37
Achizitii.md ID
21044153
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae p-5 varianta finala.semnat.pdf duae p-5 varianta finala.semnat.pdf
Bidding Documents
DUAE (Pdf)
13.09.21 16:35
anunț de participare p-5 cahul.semnat.pdf anunț de participare p-5 cahul.semnat.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare (pdf)
14.09.21 14:23
anunț de participare p-5 cahul.docx
Bidding Documents
Anunt de participare (word)
14.09.21 14:23
documentatia standard p-5 cahul.semnat.pdf documentatia standard p-5 cahul.semnat.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard (pdf)
14.09.21 14:23
Date:
14 Sep 2021, 10:36
Question's name:
Sistemului de Management al Calităţii ISO 4001
Question:
Rugam sa concretizati care certificat iso ați avut în vedere ISO 4001 sau 14001
Answer (14 Sep 2021, 11:35):
Bună ziua, a fost comisă o eroare de tipar, astfel ISO 14001 este solicitat în cadrul procedurii, modificările vor fi operate de curînd.
Date:
14 Sep 2021, 17:37
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua suma estimativa este corecta ?
Answer (15 Sep 2021, 08:09):
Bună ziua, suma estimativă constituie 115 151 610,0 lei fără TVA.
Date:
16 Sep 2021, 15:02
Question's name:
Clarificare - garantia pentru oferta
Question:
Buna ziua. Dat fiind faptul ca legislagia RM in domeniul achizitiilor publice prevede mai multe forme de constituire a garantiei pentru oferta (HG638/2020 Art.126 - Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante; 3) cauțiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii.), propunem Autoritatii Contractante sa acceptarea garantiei pentru oferta sub forma de scrisoare sau polita de asigurare de la companiile de asigurare din RM.
Answer (16 Sep 2021, 15:57):
Bună ziua, ținem să vă informăm că conform legislației în vigoare în domeniul achizițiilor publice (HG638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, art. 128 și Legea 131/2015 privind achiziţiile publice art. 68 alin. (4) „Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă”, în acest context ANP a prevăzut în documentația de atribuire a procedurii de achiziție și agrează doar forma garanției bancare emisă de o bancă comercială.
Date:
21 Sep 2021, 15:53
Question's name:
Posibilitatea de primirea caietului de sarcini in format electronic (KOS)
Question:
In scopul utilizarii timpului pentru examinarea mai profunda la capitolul partea tehnica a obiectivului, solicitam, daca este posibil, de primit caietului de sarcini in format electronic (KOS)?
Answer (23 Sep 2021, 14:02):
Bună ziua, aducem la cunoștința operatorilor economici că autoritatea contractatntă nu dispune de forma electronica (KOS) a devizului de cheltuieli pentru obiectiv. Totodată expunerea componentelor de program pe platformă este imposibilă, în același context KOS (componentele de program) sunt diferite pentru diferite versiuni de program (precum WinCmeta 2000 32 bit/64/bit; WinCmeta Neo, alte programe ce activează în regim online), iar diferiți operatori economici activează în diferite versiuni fapt ce pune în dificultate Autoritatea contractată în vederea satifacerii necesităților tututor operatorilor economici interesați de prezenta procedură și adaptării solicitării expuse pentru fiecare operator economic și versiuni de program, fapt ce ar încălca principiul proporționalității și a tratamentului egal a operatorilor economici participanți la procedura de achiziție.
Date:
23 Sep 2021, 14:49
Question's name:
cs
Question:
puneti-le sub forma de arhiv .rar si toti le vor putea folosi indiferent de versiune
Answer (23 Sep 2021, 15:34):
Reiterăm că autoritatea contractantă nu dispune de componenta electronică a programului în KOS.
Date:
23 Sep 2021, 15:41
Question's name:
Sistemului de Management al Calităţii ISO
Question:
Pentru ce volum de lucrări se solicită Sistemului de Management al Calităţii ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001?
Question's name
Question
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".