+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 10.09.2021 10:56
to 17.09.2021 15:25
2
Bidding period
with 17.09.2021 15:25
to 20.09.2021 15:25
3
Auction
21.09.2021 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 596 500 MDL
Period of clarifications: 10 Sep 2021, 10:56 - 17 Sep 2021, 15:25
Submission of proposals: 17 Sep 2021, 15:25 - 20 Sep 2021, 15:25

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Implementarea proiectului moldo-slovac SAMRS/2020/MD/1/6 „Apă potabilă în Ialoveni:
îmbunătățirea calității vieții în Orașul Ialoveni prin acces îmbunătățit la apă potabilă și conștientizarea despre managementul apei“
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Golovco
Contact phone
+37369193474
Fax
---
Purchase data
Date created
10 Sep 2021, 10:56
Date modified
15 Sep 2021, 15:25
Achizitii.md ID
21044131
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
3. duae_ro.doc
Bidding Documents
- DUAE
10.09.21 10:56
2. documentatia_standard_cop slowakaid - 2.docx
Bidding Documents
- Documentația standard
10.09.21 10:56
1. anunt_de_participare slowakaid - 2.docx
tenderNotice
Anunț de participare
10.09.21 10:56
Date:
13 Sep 2021, 13:20
Question's name:
CONFIGURARE UTILAJ SI TERMEN DE EXECUTARE
Question:
Solicitam modificari, dupa cum urmeaza: 1.Pentru configurarea utilajului,productivitatea pompelor dozatoare si a generatorului, este necesar absorbtia de clor a apei(adica cat clor se consuma pentru oxidare) sau analiza apei brute. In caietul de sarcini este analiza apei dupa tratarea cu clor,dar este necesara analiza detailata a apei pina la tratare. Sau daca se cunoaste care este doza aplicata de clor la moment dat. 2.Va rugam sa modificati : termenul de livrare nu mai putin de 8 saptamini si termenul de executie a lucrarilor 4 saptamini. Cu respect Policontract
Answer (15 Sep 2021, 10:04):
Buna ziua. informația a fost actualizată în fișierul 4. Caiet de sarcini... La moment nu putem schimba termenul de execuție deoarece nu avem accept de la finanțator referitor suspendarea termenului executării proiectului. În caietul de sarcini la fel este indicat 45 zile calendaristice.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".