1
Enquiry period
with 08.09.2021 15:05
to 13.09.2021 11:00
2
Bidding period
with 13.09.2021 11:00
to 21.09.2021 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 556 875,54 MDL
Period of clarifications: 8 Sep 2021, 15:05 - 13 Sep 2021, 11:00
Submission of proposals: 13 Sep 2021, 11:00 - 21 Sep 2021, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrari de reparatii a scarilor la școala primară nr.83, "Grigore Vieru", mun.Chisinau.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Braga Angela Chirița
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
8 Sep 2021, 14:51
Date modified
8 Sep 2021, 15:05
Estimated value (without VAT)
556 875,54 MDL
Achizitii.md ID
21044067
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Contract period
30 Sep 2021 15:04 - 30 Nov 2021 15:04
List of positions
1)
Title
Lucrari de reparatii a scarilor la școala primară nr.83, "Grigore Vieru". CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Evaluation Criteria
Eligibilitatea ofertantului .Lipsa restanțelor la impozite, contribuții și taxe. Nu se află în proces de insolvabilitate ca urmare a unei hot. Jud. Nu este inclus în lista de interdicție a operatorilor economici
8.09.21 15:05
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare
8.09.21 15:05
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani
8.09.21 15:05
caiet de sarcini.docx
Technical Specifications
FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI
8.09.21 15:05
anexa 7-22 și formularul ofertei.docx
Bidding Documents
formularul oferte
8.09.21 15:05
an25_69.docx
Draft contract - special conditions
Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021
8.09.21 15:05

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Fabianca

Normalized price: 494 421,50 MDL
Status: Winner
Reason: este unicul ofertant în cadrul procedurii de achiziți prin C.O.P. nr. . MD-1631101901898, oferta este desemnată câştigătoare corespunde tuturor cerințelor solicitate, pentru încheerea contractului se va respecta Legii 131/15 privind achizițiile publice, art.32 alin.3, lit.b).
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications