1
Enquiry period
with 06.09.2021 15:31
to 10.09.2021 13:00
2
Bidding period
with 10.09.2021 13:00
to 22.09.2021 13:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 35 200 MDL
Period of clarifications: 6 Sep 2021, 15:31 - 10 Sep 2021, 13:00
Submission of proposals: 10 Sep 2021, 13:00 - 22 Sep 2021, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea sistemelor de operare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Web site
---
The contact person
Full name
Psenitchi Olesea
Contact phone
060666618
Purchase data
Date created
6 Sep 2021, 15:31
Date modified
7 Sep 2021, 14:51
Achizitii.md ID
21043967
CPV
48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
invitatie concurs_sisteme de operare_a.2021.pdf invitatie concurs_sisteme de operare_a.2021.pdf
Bidding Documents
Sisteme de operare -Pre installed licensed operating system with Active Directory domain support (Eng), 64 bit
7.09.21 14:51
Date:
7 Sep 2021, 10:10
Question's name:
Anunțuil de participare.
Question:
Buna ziua, pe platforma achiziții.md, sunt plasate 2 proceduri de achiziție cu nr. 21043967 și 21043946, în ambele anunțuri de participare este același caiet de sarcini. Vor fi 2 licitații separate? De ce în documentele obligatorii este solicitată ștampila umedă în moment ce toți operatorii dispun de semnătura electronică?
Answer (7 Sep 2021, 10:58):
Buna ziua, dat fiind faptul ca codul CPV difera, se poate publica intr-o achizitie daca corespund primele 3 cifre, s-a disperdat in 2 proceduri, si codul IBAN difera pentru incheiarea contractului. Ce tine la compartimentul "documentele obligatorii" ștampila umedă, in caz ca nu e posibil de aplicat semnătura electronică, in procesul de incheiere a contractelor anul curent am avut si cazuri de imposibilitate de aplicare a semnaturii electronice, vom corecta Invitatia.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".