+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 06.09.2021 15:31
to 10.09.2021 13:00
2
Bidding period
with 10.09.2021 13:00
to 22.09.2021 13:00
3 hours left
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 35 200 MDL
Period of clarifications: 6 Sep 2021, 15:31 - 10 Sep 2021, 13:00
Submission of proposals: 10 Sep 2021, 13:00 - 22 Sep 2021, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Achiziționarea sistemelor de operare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83
Web site
---
The contact person
Full name
Psenitchi Olesea
Contact phone
060666618
Fax
---
Purchase data
Date created
6 Sep 2021, 15:31
Date modified
7 Sep 2021, 14:51
Achizitii.md ID
21043967
CPV
48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
invitatie concurs_sisteme de operare_a.2021.pdf invitatie concurs_sisteme de operare_a.2021.pdf
Bidding Documents
Sisteme de operare -Pre installed licensed operating system with Active Directory domain support (Eng), 64 bit
7.09.21 14:51
Date:
7 Sep 2021, 10:10
Question's name:
Anunțuil de participare.
Question:
Buna ziua, pe platforma achiziții.md, sunt plasate 2 proceduri de achiziție cu nr. 21043967 și 21043946, în ambele anunțuri de participare este același caiet de sarcini. Vor fi 2 licitații separate? De ce în documentele obligatorii este solicitată ștampila umedă în moment ce toți operatorii dispun de semnătura electronică?
Answer (7 Sep 2021, 10:58):
Buna ziua, dat fiind faptul ca codul CPV difera, se poate publica intr-o achizitie daca corespund primele 3 cifre, s-a disperdat in 2 proceduri, si codul IBAN difera pentru incheiarea contractului. Ce tine la compartimentul "documentele obligatorii" ștampila umedă, in caz ca nu e posibil de aplicat semnătura electronică, in procesul de incheiere a contractelor anul curent am avut si cazuri de imposibilitate de aplicare a semnaturii electronice, vom corecta Invitatia.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".