1
Enquiry period
with 02.09.2021 16:48
to 06.09.2021 10:00
2
Bidding period
with 06.09.2021 10:00
to 08.09.2021 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 112 800 MDL
Period of clarifications: 2 Sep 2021, 16:48 - 6 Sep 2021, 10:00
Submission of proposals: 6 Sep 2021, 10:00 - 8 Sep 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de evaluare a dosarelor depuse de către solicitanții Programului ”START pentru TINERI

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Full name
Egor Russu
Contact phone
+373 79722282
Purchase data
Date created
2 Sep 2021, 16:48
Date modified
3 Sep 2021, 15:53
Achizitii.md ID
21043891
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.signed.signed.signed.pdf anunt_de_participare.signed.signed.signed.pdf
Bidding Documents
Anunț/invitația de participare
2.09.21 16:48
fișă de evaluare model.docx
Bidding Documents
Fișa de evaluare
2.09.21 16:48
specificații de preț.docx
Bidding Documents
Specificații de preț
2.09.21 16:48
Lotul 1 Servicii de evaluare a dosarelor depuse de către solicitanții Programului ”START pentru TINERI
Date:
3 Sep 2021, 15:53
Question's name:
National Consultant
Question:
buna ziua, va rog sa ne comunicat cum depun documentele la Lotul 1 Servicii de evaluare a dosarelor depuse de către solicitanții Programului ”START pentru TINERI
Answer (3 Sep 2021, 17:31):
Bună ziua, pentru a afla procedura de încărcare a documentelor contactați +373 22 003 999 Pentru intrebari cu referire la documentele anexate +79722282
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.