1
Enquiry period
with 26.08.2021 11:41
to 10.09.2021 10:00
2
Bidding period
with 10.09.2021 10:00
to 27.09.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 140 000 MDL
Period of clarifications: 26 Aug 2021, 11:41 - 10 Sep 2021, 10:00
Submission of proposals: 10 Sep 2021, 10:00 - 27 Sep 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Seringi sterilă, jetabilă
- 3 piese (piston, corp, garnitură),
- capacitate de 2 ml , - ac 21Gx 1”-1½”- 25Gx 1”-1½”
- conector la amboul acului de tip Luer-Slip;
- transparenta
- gradație din 0,2 ml în 0,2 ml sau din 0,1 ml în 0,1 ml
- stopper pentru a preveni ieșirea pistonului din seringă
- garnitură de etanșare a pistonului cu 2 trepte, care nu permite refluarea soluției în timpul administrării
- rezistent la presiune
- alunecare uniformă a pistonului seringii
- netoxice, apirogene
- ambalate individual

Ambalate și etichetate conform Directivei 93/42/CEE (modificată prin Directiva 2007/47/CE), cu indicarea denumirii și adresei producătorului, denumirea si codul produsului, numărului lotului, data fabricării lotului, data expirării lotului, țara de origine, metoda de sterilizare.
Pe ambalajul produsului să fie indicate Pictogramele adecvate de performanţă şi trimiterea la standardul EN.
Mostre - Se vor prezenta 2 buc. ambalate şi etichetate (se acceptă inscripția pe ambalaj în una din limbile de circulație internațională).
*Pentru dispozitivele medicale Înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale a Agenţiei Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale să se prezinte - extras din Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale semnat electronic. *Pentru dispozitivele medicale neînregistrate în Registrul de Stat se vor prezenta următoarele documente: a)Certificat CE sau Declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsul dat. b) Certificat ISO 13485 și/sau ISO 9001 (în dependență de categoria produsului).

*Se va prezenta fișa tehnică/catalogul/descrierea produsului de catre producator, produsului ce va confirma descrierea tuturor specificațiilor tehnice. În cazul în care produsul deține un cod de catalog a se indica codul în ofertă și trimiterea la pagina de descriere a produsului în formularul F4.1"
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolitul Banulescu Bodoni 57/1, of. 304
Web site
---
The contact person
Full name
Postolachi Irina
Contact phone
+37322238247
Purchase data
Date created
Date modified
7 Sep 2021, 19:25
Estimated value (without VAT)
140 000 MDL
Achizitii.md ID
21043723
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Beneficiar:Ministerul Sănătății, Beneficiar final:Agenția Națională pentru Sănătate Publică
Contract period
1 Oct 2021 03:00 - 31 Oct 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Achiziţionarea seringilor necesare pentru administrarea vaccinurilor împotriva COVID-19. CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 140000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Contract model
Bidding Documents
Contract model
26.08.21 11:41
Documentația Standard
Bidding Documents
Documentația Standard
26.08.21 11:41
Forma F4.1
Technical Specifications
Specificații tehnice F4.1
26.08.21 11:41
DUAE
Bidding Documents
DUAE
26.08.21 11:41
declaratie_ro
Bidding Documents
Declarație OE
26.08.21 11:41
Forma F4.2
Technical Specifications
Specificații de preț F4.2
26.08.21 11:41
Anunt de participare
Bidding Documents
Anunț de participare
26.08.21 11:41
Documentația Standard 07.09.2021
Bidding Documents
Documentația standard
7.09.21 19:25
Contract model din 07.09.2021
Bidding Documents
Contract model
7.09.21 19:25
Anunt de participare 07.09.2021
Bidding Documents
Anunț de participare
7.09.21 19:25

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ICS "Farmina" SRL

Normalized price: 68 264 MDL
Status: Cancelled
Reason: evaluare oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DITA ESTFARM S.R.L

Normalized price: 70 658 MDL
Status: Cancelled
Reason: evaluare oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

M-INTER-FARMA

Normalized price: 80 360 MDL
Status: Cancelled
Reason: evaluarea ofertelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Bio Analitica

Normalized price: 109 200 MDL
Status: Cancelled
Reason: evaluare oferte
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Labromed Laborator SRL

Normalized price: 114 800 MDL
Status: Winner
Reason: a fost desemnată câștigătoare oferta în conformitate cu prevederile pct. 6.1 din documentația standard, conform criteriul cel mai mic preț cu corespunderea tututor cerințelor.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

Tetis International Co. SRL

Normalized price: 121 716 MDL
Status: Cancelled
Reason: Conform deciziei grupului de lucru pentru achiziții în cadrul componentei ”Sănătate” a proiectului ”Răspuns de urgență la COVID-19” și Suport pentru întreprinderile micro, mici și mijlocii” din 11.10.2021, ofertele Dvs., pentru lotul I, lot II și lot III au fost respinse din motivul oferirii prețului mai mare în raport cu oferta cîștigătoare
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Active".
Clarifications