Select the type of procedure
Commercial procurement
21043195
1
Enquiry period
with
16.08.2021 11:13
to 22.08.2021 09:00
to 22.08.2021 09:00
2
Bidding period
with
22.08.2021 09:00
to 29.08.2021 09:00
to 29.08.2021 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 011 001 MDL
Period of clarifications:
16 Aug 2021, 11:13 - 22 Aug 2021, 9:00
Submission of proposals:
22 Aug 2021, 9:00 - 29 Aug 2021, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație capitală a sălii de spectacole din satul Puhoi,rl Ialoveni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6824, MOLDOVA, Ialoveni, s.Puhoi, s.Puhoi
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Aug 2021, 11:13
Date modified
16 Aug 2021, 11:33
Achizitii.md ID
21043195
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a sălii de spectacole a Casei de Cultură din satul Puhoi,rl Ialoveni
Budget: 1011001.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare,cop,sala de spectacole a casei de cultură,2021.pdf
anunț de participare,cop,sala de spectacole a casei de cultură,2021.pdf
tenderNotice
Invitație la concurs
16.08.21 11:13
declaraie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi ordinul mf nr.145 din 24.11.2020.pdf
declaraie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi ordinul mf nr.145 din 24.11.2020.pdf
Bidding Documents
Declarație de confirmare a iidentității conform Ordinului MF Nr.15 din 24-11-2020
16.08.21 11:13
ds-2021_lucrari de reparație capitală a sălii casei de cultură din satul puhoi,rl ialoveni.docx
Bidding Documents
Documentația standart
16.08.21 11:13
duae_ro_lucrări de reparație capitală a sălii de soectacole a casei de cultură din s.puhoi,rl ialoveni.doc
Bidding Documents
Document Unic de Achiziție Europeană
16.08.21 11:13
caietul de sarcini lucrări de reparație capitală a sălii casei de cultură din satul puhoi,rl ialoveni.pdf
caietul de sarcini lucrări de reparație capitală a sălii casei de cultură din satul puhoi,rl ialoveni.pdf
Technical Specifications
Caietul de sarcini
16.08.21 11:13
Date:
16 Aug 2021, 11:33
Question's name:
rechizite bancare
Question:
buna ziua, cod IBAN pt scrisoare de garantie in anunt a-ti inclus doar codul fiscal la rechizite!
Answer (16 Aug 2021, 16:45):
Garanția de bună execuție se cere doar de la cîștigător și va fi anunțat în termen.Pentru garanție bancară este formularul 9 din anexa la documentatia standart
Date:
16 Aug 2021, 12:59
Question's name:
Valabilitatea ofertelor
Question:
Buna ziua indicati va rugam termenul de valabilitate a ofertei
Answer (16 Aug 2021, 16:49):
60 de zile
Date:
19 Aug 2021, 12:43
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, publicati va rugam rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Answer (20 Aug 2021, 10:45):
A fost decizia grupului de achiziții de a solicita doar conform anexei
nr.9 din documentatia standart garanția pentru ofertă.
Date:
20 Aug 2021, 08:10
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
pozitia 35- specificati ce fel de placi metalice se folosesc la finisarea tavanului?
Answer (20 Aug 2021, 11:32):
Aceste plăci reprezintă panouri prefabricate pentru plafoane suspendate.În anunțul de participare este indicat că vor fi organizate vizite la locul desfășurării lucrărilor și va fi demonstrat tipul de lucrări mai clar.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK