1
Enquiry period
with 11.08.2021 12:42
to 23.08.2021 11:00
2
Bidding period
with 23.08.2021 11:00
to 01.09.2021 14:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 5 554 734,11 MDL
Period of clarifications: 11 Aug 2021, 12:42 - 23 Aug 2021, 11:00
Submission of proposals: 23 Aug 2021, 11:00 - 1 Sep 2021, 14:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
11 Aug 2021, 12:34
Date modified
18 Aug 2021, 15:16
Estimated value (without VAT)
5 554 734,11 MDL
Achizitii.md ID
21043038
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
6 Sep 2021 12:40 - 30 Dec 2022 12:40
List of positions
1)
Title
Lucrări de termoizolare a pereților exteriori la L.T."Pro Succes" CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
an9_69.docx
Bidding Documents
an9_69.docx
11.08.21 12:42
an8_69.docx
Bidding Documents
an8_69.docx
11.08.21 12:42
anunț de participare nou prosuccess.docx
Bidding Documents
anunț de participare nou prosuccess.docx
11.08.21 12:42
an13_69.docx
Bidding Documents
an13_69.docx
11.08.21 12:42
ordin mf nr. 69 documentației standard.docx
Bidding Documents
ordin mf nr. 69 documentației standard.docx
11.08.21 12:42
an16_69.docx
Bidding Documents
an16_69.docx
11.08.21 12:42
anexa14_69.rtf
Bidding Documents
anexa14_69.rtf
11.08.21 12:42
an2_69.docx
Bidding Documents
an2_69.docx
11.08.21 12:42
an12_69.docx
Bidding Documents
an12_69.docx
11.08.21 12:42
pro succes cs 2 .rtf
Bidding Documents
pro succes cs 2 .rtf
11.08.21 12:42
an15_69.docx
Bidding Documents
an15_69.docx
11.08.21 12:42
an10_69.docx
Bidding Documents
an10_69.docx
11.08.21 12:42
an17_69.docx
Bidding Documents
an17_69.docx
11.08.21 12:42

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

VERILARPROIECT

Normalized price: 4 128 655,07 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Softconstruct

Normalized price: 4 258 083,77 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Anreal Cons

Normalized price: 5 457 504,19 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde cerințelor de calificare
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications