1
Enquiry period
with 11.08.2021 10:10
to 17.08.2021 10:00
2
Bidding period
with 17.08.2021 10:00
to 24.08.2021 14:00
3
Auction
with 25.08.2021 11:00
to 25.08.2021 13:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 249 254 MDL
Period of clarifications: 11 Aug 2021, 10:10 - 17 Aug 2021, 10:00
Submission of proposals: 17 Aug 2021, 10:00 - 24 Aug 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

CONFORM ANUNȚULUI DE PARTICIPARE
Culoarea la solicitarea instituțiilor de învățământ.
Produs în condiții de fabrică, de calitate impecabilă. Cu ieșirea la fața locului p/u clarificarea detaliilor și luarea măsurărilor. Livrarea (în termen de 20 zile după înregistrarea contractului la sediul instituției), montarea și instalarea mobilei din contul operatorului economic, conform cerințelor instituțiilor de învățământ. Mobilierul confecționat urmează a fi etichetat cu simbolul şi denumirea firmei şi însoțit de caracteristicile tehnice. Garanţie – 2 ani.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
11 Aug 2021, 10:10
Date modified
12 Aug 2021, 13:17
Achizitii.md ID
21043023
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
duae_ro_0.doc
11.08.21 10:10
anunț de participare.mobila 2021 (восстановлен).doc
Bidding Documents
anunț de participare.mobila 2021 (восстановлен).doc
12.08.21 13:17
doc standart bunuri .docx
Bidding Documents
doc standart bunuri .docx
12.08.21 13:17
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.