Select the type of procedure
Commercial procurement
21042956
1
Enquiry period
with
09.08.2021 17:56
to 19.08.2021 14:00
to 19.08.2021 14:00
2
Bidding period
with
19.08.2021 14:00
to 07.09.2021 16:30
to 07.09.2021 16:30
3
Auction
with
08.09.2021 15:00
to 08.09.2021 15:09
to 08.09.2021 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
200 000 MDL
Period of clarifications:
9 Aug 2021, 17:56 - 19 Aug 2021, 14:00
Submission of proposals:
19 Aug 2021, 14:00 - 7 Sep 2021, 16:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Columna, 106
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Aug 2021, 17:56
Date modified
17 Aug 2021, 12:14
Achizitii.md ID
21042956
MTender ID
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Active
Documents of the procurement procedure
duae.semnat.pdf
duae.semnat.pdf
Bidding Documents
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
Bidding Documents
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
documentatia standart.semnat.pdf
documentatia standart.semnat.pdf
Bidding Documents
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
model de declaratie.semnat.pdf
model de declaratie.semnat.pdf
Bidding Documents
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
9.08.21 17:56
Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
Date:
17 Aug 2021, 12:14
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna,
1. Este necesar de inregistrat prealabil pentru participare la licitatie?
2. Daca documentele se semneaza electronic este necesar si semnatura si stampila umeda?
3. Semnatura electronica obligatoriu a administratorului sau este posibil sa semneze si persoana responsabila angajata in cadrul companiei?
Answer (18 Aug 2021, 11:51):
Buna ziua.
1. Nu este necesară înregistrarea prealabila, participantul este obligat sa încarce documentația solicitată de către autoritatea contractanta pe platforma electronica de achiziții cu respectarea condițiilor specificate, dacă acesta corespunde cerințelor stipulate in documentația de atribuire.
2. Conform condițiilor anunțului de participare, este necesară aplicarea semnăturii electronice valabile a persoanei împuternicite pe toate documentele încărcate.
3. Semnătura pe documentele prezentate urmează a fi aplicat de administratorul operatorului economic sau de către persona împuternicită in sensul dat de către administrator, cu prezentarea obligatorie a procurii cu specificarea expresa a împuternicirii date.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK