1
Enquiry period
with 09.08.2021 09:54
to 20.08.2021 15:41
2
Bidding period
with 20.08.2021 15:41
to 02.09.2021 15:41
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 25 000 MDL
Period of clarifications: 9 Aug 2021, 9:54 - 20 Aug 2021, 15:41
Submission of proposals: 20 Aug 2021, 15:41 - 2 Sep 2021, 15:41
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Stelaj din inox pentru păstrarea produselor cu trei poliţe cu dimensiunile (mm) L1000*l500* H1500
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Vitalie Rohac
Contact phone
79632128
Purchase data
Date created
9 Aug 2021, 8:30
Date modified
18 Aug 2021, 15:41
Estimated value (without VAT)
25 000 MDL
Achizitii.md ID
21042921
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
1 Oct 2021 03:00 - 15 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Stelaj din inox pentru păstrarea produselor cu trei poliţe cu dimensiunile (mm) L1000*l500* H1500. Stelaj din inox pentru păstrarea produselor cu trei poliţe cu dimensiuni (mm) L1000*L500* H1500; - realizat integral din inox alimentar AISI 304 cu grosimea de minim 1,5 mm cu durabilitate înaltă; - lungimea totală: L1000 mm; - distanţă între poliţe (rafturi) egală de H 500 mm; - carcasa şi picioarele din ţeavă pătrată 40x40 mm cu grosimea minim 1,5 mm; - greutatea prevăzută pe stelaj de minim 350 kg; - elementele sudate vor fi executate doar cu baghete sudură inox; - Garanţie anti-rugină la materia primă minim 5 ani (în condiţii favorabile de exploatare). Garanţie minim 2 ani. - livrarea bunului se efectuează prin Secţia alimentară, la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea şi configurarea (instalarea ) bunului în cantina Academiei Militare, Batalionul Geniu (Negreşti) Regimentul de Aviaţie (Floreşti), Batalionul 3 infanterie independent FMP Coşniţa din contul operatorului economic; - pe perioada garanţiei inventarului, operatorul economic se obligă să înlăture defecţiunile apărute din cont propriu.  adresa de livrare şi persoana de contact din cadrul Secţiei alimentare a AN va fi menţionată in contract. CPV: 39700000-9 - Domestic appliances
Quantity: 4.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
9.08.21 09:54
documentatia_standard_ld utilaj canttina.docx
Bidding Documents
Documentatia standard
9.08.21 09:54
anunt de participare utilaj cantina.signed.pdf anunt de participare utilaj cantina.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
18.08.21 15:41

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Burhanox

Normalized price: 21 360 MDL
Status: Winner
Reason: Preţul cel mai scazut.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Inoxplus SRL

Normalized price: 22 685,87 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications